Omenaviinietikka-kapselit ?!?

• Viestiketjun aloittaja oliivi harmajaisena
  • Ensimmäinen viesti
oliivi harmajaisena
Ovatko kellään toimineet ?? Minä nyt muutaman päivän niitä syönyt, aamuin illoin ja tuntuu että vessassa saa ravata koko ajan..... :heart: Liekö turhia pidemmän päälle, mutta olis kiva kuulla kokemuksia muilta !! :flower: :)

Mulla eivät kyllä toimineet, tosin voi olla että kyllästyin liika nopeasti ja luovutin... :ashamed:
Mutta en huomannu mitään eroa verrattuna edelliseen. Sen sijaan kromitabletit toimii makeanhimoa vastaan hienosti, niitä käytän edelleen =)

[kromitabletit toimii makeanhimoa vastaan hienosti, niitä käytän edelleen =)
[/quote]

Minkä nimisiä kromitabletteja käytät? Oon aatellu myös hommata niitä,jos vaikka auttaisivat tähän "jatkuvaan" makeanhimoon...

Eikä kromitableteilla minulle..Olin pari viikkoa kokonaan ilman makeaa, mutta siihen pystyn ilman kromitablettejakin. Sitten kävin juhlissa, jossa oli kaikenmaailman herkkuja tarjolla, söin ja siitä makea kierre taas lähti ja tilanne oli ennallaan.

oliivi harmajaisena
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2005 klo 11:44 Mutsikka kirjoitti:
Mulla eivät kyllä toimineet, tosin voi olla että kyllästyin liika nopeasti ja luovutin... :ashamed:
Mutta en huomannu mitään eroa verrattuna edelliseen. Sen sijaan kromitabletit toimii makeanhimoa vastaan hienosti, niitä käytän edelleen =)
Nooh, mennessä näkee !! Aion kuitenkin hetken nitä kokeilla. :p Kromin kanssa olen samaa mieltä, että makeanhimon vie kyllä tehokkaasti !! Eipä tee nameja mieli, MUTTA JOS erehtyy vähän väkisellään sitten namusia suuhun laittamaan, niin taas mentiin, kyllä se himo sitten kromin jyrää..... :ashamed: :/

Yhteistyössä