Omenanvihreä Mariskooli ja Meidän perhe-lehti

• Viestiketjun aloittaja Sire
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Minkä kokoinen mariskooli?
Mä maksoin siitä pienestä omenan vihreästä 17.10? ja isosta muistaakseni 25,90?.
Ei ole todellakaan neljän kympin mariskooli se omenan vihreä.
Sen koko on 155mm. Tuo on joku 2009 vuoden uus väri.
Joo, niin on ja mulla on tosiaan ne 12cm ja 15,5cm.
Kusetusta noi hinnat.
No niinhän ne aina on :D

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Se on iittalan sivuilla 39,90?. Sieltä varmasti tuo arvo napattu.

http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala/Products/K005435&ThirdLevel=mariskooli
No on kai ne siellä ihan sikahintaisia. Ne uudet immosen piirtämät keittiötölkitkin on jotain liki kolme kymppiä ja kaupasta niitä saa alle 18?:lla.

vieras
Mä tilasin joku aika sitten Glorian ruoka&viini -lehden ja kaupan päällisinä tullut mariskooli olikin sellanen pieni :( Ärsyttää, kun en huomannut siinä vaiheessa kysyä kokoa, kun se lehtimyyjä soitti. Ja muistaakseni viime viikolla tuli s-postiin taas mainos jostakin lehdestä, jonka kaupanpäällisinä tuli mariskooli. Onneksi nyt huomasin tarkastaa sen koon ja se oli joku uusi välikoko.

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tilasin joku aika sitten Glorian ruoka&viini -lehden ja kaupan päällisinä tullut mariskooli olikin sellanen pieni :( Ärsyttää, kun en huomannut siinä vaiheessa kysyä kokoa, kun se lehtimyyjä soitti. Ja muistaakseni viime viikolla tuli s-postiin taas mainos jostakin lehdestä, jonka kaupanpäällisinä tuli mariskooli. Onneksi nyt huomasin tarkastaa sen koon ja se oli joku uusi välikoko.
Ei ole mitään välikokoja.

Meidänperhe lehden mukana tuleva mariskooli on iso mariskooli. Ainakin mainoksessa oli ilmoitettu kooksi iso.

Yhteistyössä