Sire
Tätä tarjousta oon oottanu..vuoden lehdet ja kaupan päälle 40 ekun arvoinen skooli 31 ekua..Tarttuiko kukaan muu syöttiin??
no laitas linkkiä? tai tilausnumeroa tai jotain.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hih,siis tilasin Meidän perhe lehden vuodeksi hintaan 31 ekua ja kaupan päälle saa Mariskoolin,jonka arvoksi oli ilmoitettu 40 e =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:hinta tosiaan 31 e ja saa maksaa vielä kahdessa erässä.sähkäriin tuli linkki.
klikkaa haluamasi lahja, niin pääset sille osoite sivulle. Olen useinkin käyttäny näitä tarjouksia, laitan heti poikki, kun lasku on maksettu, tulee sen vuoden sillä 31 e ja saa lahjan=)Alkuperäinen kirjoittaja APUA:Alkuperäinen kirjoittaja ap:hinta tosiaan 31 e ja saa maksaa vielä kahdessa erässä.sähkäriin tuli linkki.
Mullekin tuli sähköpostiin tuo sama tarjous, mutten ymmärrä, miten sen lehden voi siitä tilata, kun ei ole mitään linkkiä
Alkuperäinen kirjoittaja mb:klikkaa haluamasi lahja, niin pääset sille osoite sivulle. Olen useinkin käyttäny näitä tarjouksia, laitan heti poikki, kun lasku on maksettu, tulee sen vuoden sillä 31 e ja saa lahjan=)Alkuperäinen kirjoittaja APUA:Alkuperäinen kirjoittaja ap:hinta tosiaan 31 e ja saa maksaa vielä kahdessa erässä.sähkäriin tuli linkki.
Mullekin tuli sähköpostiin tuo sama tarjous, mutten ymmärrä, miten sen lehden voi siitä tilata, kun ei ole mitään linkkiä
juu niinpä näkyy ja sitten mulla näkyy jo seuraavan yhteystiedot!Alkuperäinen kirjoittaja tilaamassa:HUOM!!! linkin laittanut, sun yhteystiedot on siinä näkyvissä kun menee tilaamaan