K
kipa
Vieras
Varasin perhellemme Vaasan Omenahotellista huoneen viikonlopuksi eli kahdeksi yöksi. Saavuimme huoneeseemme ja aateltiin et ompas mukava. No sitten aloin katselemaan paikkoja tarkemmin-mahtava pölykerros joka puolella. Olen itse pölyallerginen niin alko aivastuttaa kauheesti. No ei siinä mitään. Seinillä ja katossa oli jotain omituisia roiskeita. Siivoojaa ei ollut tainnut näkyä vähään aikaan. Nukkumaan mentäessä puolen yön maissa alkoi mahdoton juhlijaporukan meteli. Kirottiin siinä mieheni kans ja kuunneltiin humalaista ruotsia. Oven alapäästä kajasti käytävän valo-kovin oli siis paloturvallinen ja äänieristettyovi. Tulipalon sattuessa savut olis ollut meidän huoneessa. Myös kaikki pienimmätkin äänet kuului hyvin. Yölläjo päätimme ettei toista yötä lasten kanssa siellä olla. Mieheni meni aamulla suihkuun-kas kummaa viemäri ei vetänyt ja melkeimpä tuli vedet huoneen puolelle. Ei muuta kun tavarat kasaan ja Tropiclandiaan todella virkeenä ja hyvän tuulisena. Illalla ajoimme sitten kotio kolmensadan kilsan päähän.
Laitoin palautetta Omenahotellille, mutta mitään ei ole vastattu-hyvää palvelua siis siinäkin!!
Älkää ihmiset hyvät menkö Omenhotelleihin (ainakaan lasten kanssa)vaikka edullisia ovatkin!!
Laitoin palautetta Omenahotellille, mutta mitään ei ole vastattu-hyvää palvelua siis siinäkin!!
Älkää ihmiset hyvät menkö Omenhotelleihin (ainakaan lasten kanssa)vaikka edullisia ovatkin!!