omena hotellista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
tekis mieli hääpäivän kunniaks mennä hotelliin ja laittaa lapset hoitoon. (nuorempi ei ole kertaakaan ollu hoidossa ja esikoinenkin vaan kaksi kertaa yökylässä)
oliskos kellään kokemuksia moisesta hotelllista tai sinne alennuskoodia. oli halvin mitä löysin ja noihin satasen öihin ei kyllä ole varaa...jos aiotaan jotain muutakin tehdä kun siellä huoneessa kököttää.

Mä olen ollut ja kyllä hyvä oli! Halpa, ja tosiaan mitä turhaa ois maksanut jostain respan palveluista? Jääkaappikin löytyy, voi kuohuvat ottaa mukaan ;) Mä suosittelen kyllä!

Se omenahotelli on kyllä melkosen kälynen paikka hääpäivän viettoa ajatellen :) vasta oli lasten kanssa reissussa ja olihan se halpa sekä hyvin sovittii sinne kun ei kummosia vaateita ollu et nukumapaikka vaan :) mutta oli aika ankee (eikä kovin siistikään) se koko hotelli.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Se omenahotelli on kyllä melkosen kälynen paikka hääpäivän viettoa ajatellen :) vasta oli lasten kanssa reissussa ja olihan se halpa sekä hyvin sovittii sinne kun ei kummosia vaateita ollu et nukumapaikka vaan :) mutta oli aika ankee (eikä kovin siistikään) se koko hotelli.

no nukkumaan me sinne mentäiskin.. ei tarvii mikään luksus olla...