Ome peilikuva ällöttää:( Olen syönyt itseni porsaaksi. Ehdinkö kesäksi kuntoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä luulette?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä luulette?

Vieras
Olen 168cm pitkä ja painan 70 kg. Peilistä näkyy löysä löllö, joka näyttää ikäistään vanhemmalta ja jolla on leveä naama ja kaksoisleuka. Onneks mulla on alla treenattua lihastakin. Pari vuotta sitten painoin vielä 58kg, olin aika nätti. SItten jotenkin opettelin herkuttelun. Ennen en herkutellut kovin usein, nykyään päivittäin.. Vanhoja vaatteita ei ilkeä laittaa päälle, mut eipä ne edes mahtuiskaan..

Mut nyt aion laihtua nuo ällöttävät löysät pois ja näyttää kesällä hyvältä ja käyttää häpeämättä kivoja vaatteita. Haluan ohuemmaksi. Mitä luulette, missä ajassa onnistuisi 12 kilon painonpudotus? Pakko muuttaa ruokailutottumuksia, ajattelin säännöllistä 3-4 tunnin välein syömistä, vähärasvaista ja hiilareita rajoitetusti. Kasviksia, kanaa, kalaa jne. Päivässä tulisi ehkä 1200-1500 kaloria. Ja sitten pari kertaa viikossa sali/bodypump ja aerobisena koulumatkat ja aamu/iltauinnit.

Terveellinen pudotusvauhti on siinä puoli kiloa viikossa - tahti, joten huomioiden pienet jumituskaudet sanoisin että puoli vuotta voi varata 12 kilon pudotukseen. Eli olisit tavoitepainossasi heinäkuussa.

Eli hyvin ehtii! Tsemppiä!

Eihän sulla mitään hätää ole, kun nyt tajuat olevasi liian iso. Eri asia jos päästää itsensä satakiloiseksi valaaksi, siitä voi olla aika toivoton urakka lähteä painoa pudottamaan. 10 kiloakin varmaan riittää sulle, ei kai aikuisen tarvitse miltään nälkiintyneeltä keskitysleirivangilta näyttää. Tuntuu että tässä asiassa on pelkästään äärimmäisyyksiä, ollaan joko kauheita mätisäkkejä tai sitten tikkulaihoja...

[QUOTE="artsi";23003267]Eihän sulla mitään hätää ole, kun nyt tajuat olevasi liian iso. Eri asia jos päästää itsensä satakiloiseksi valaaksi, siitä voi olla aika toivoton urakka lähteä painoa pudottamaan. 10 kiloakin varmaan riittää sulle, ei kai aikuisen tarvitse miltään nälkiintyneeltä keskitysleirivangilta näyttää. Tuntuu että tässä asiassa on pelkästään äärimmäisyyksiä, ollaan joko kauheita mätisäkkejä tai sitten tikkulaihoja...[/QUOTE]

No tuon pituinen ei kyllä vielä 58 kiloisena ole lähelläkään keskitysleirivankia. Varmaan aika sopiva siinä painossa.

Tuo on varmaan minunkin tulevaisuuteni jollen nyt laita jotian rajaa tälle herkuttelulle. Olen 169cm/54kg, mutta olen alkanut syömään päivittäin suklaata/keksiä/sokerimuroja.. :/ Riippuvuus selvästikin jo syntynyt sokeriin. Paino on noussut 2kg parin kuukauden aikana. Tahti lienee ylöspäin ellei nyt tuu stoppi.

[QUOTE="minä";23003367]mä oon 166 cm ja 82kg ja silti kelpaan miehille oikein hyvin. Pidän itsestäni huolta eikä oo tullu valituksia![/QUOTE]

Joo, mikä tärkeintä: kelpaa miehille:D Mulla kriitereinä pyrkiä noista samaisista valasmitoista pois on oma olo ja ulkonäkö. Olen ihan nätti nytkin, mutta hoikkana olen tyrmäävä ja voin paremmin.

Yhteistyössä