Omat vanhemmat ja puolison vanhemmat, kuinka tulevat toimeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Otsoemo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Otsoemo

Aktiivinen jäsen
15.04.2008
2 044
0
36
Hei! Miuta kiinnostaa kuulla, millainen suhde teidän vanhemmilla on puolisonne vanhempiin.

Miun vanhemmat tapas eilen ekaa kertaa mun miehen vanhemmat. Mua jännitti se tapaaminen ihan älyttömästi. En saanu oikein nukuttua edellisenä yönä ja huomasin täriseväni kun he kohtasivat :laugh:. Tapaaminen suju ihan hyvin, mutta mua jäi silti hiukan vaivaamaan. Tuntui, ettei mun vanhemmat oikein saanu kertoa ittestään ja omasta elämästään. Kuuntelivat vain auliina ja kohteliaina, kun muut olivat äänessä. No se nyt on heijän luonteessa (niin ku miunki), että eivät mielellään huutele omia asioitaan. Kertovat sitten, kun on sopiva aika. Mut he tulivat kyllä toimeen ihan hyvin ja ehkä tämä vaivasi vain minua. Tulevaisuus jännittää, kun ovat niin erilaisia keskenään.

Miun vanhemmat on vähän samantyylisiä,ettei huutele omia asioita.Toiset sit ei niin aattele et mitä päästelee suusta tai ehkä nykyään anoppi on oppinut kattomaan mitä sanoo :D
Näkee toisiaan lasten syttäreillä jos sattuu samaan aikaan ja kaupassakin on joskus törmänny B)

Alkuperäinen kirjoittaja Nonnamonna:
Miun vanhemmat on vähän samantyylisiä,ettei huutele omia asioita.Toiset sit ei niin aattele et mitä päästelee suusta tai ehkä nykyään anoppi on oppinut kattomaan mitä sanoo :D
Näkee toisiaan lasten syttäreillä jos sattuu samaan aikaan ja kaupassakin on joskus törmänny B)

voi olla että miunki anoppi oppii hiljalleen kuulemaan myös mitä mie aattelen...mukavahan hän on mutta vain aika puhelias.

No mun äitini (isää ei ole) ei ole tekemisissä appivanhmepieni kanssa. Me olemme aika erilaisista maailmoista. Äitini on hyvin maanläheisesti ajatteleva ihminen, kun taas vastaavasti appivanhempani ovat mammonan mukaan ajattelevia. Äitini ei juurikaan ymmärrä anoppini toimintapoja (kuten en minäkään) ja näin ollen on paljon helpompaa olla olematta tekemisissä. toki sitten pojan synttereillä saattavat olla samaan aikaan, mutta usein miehen suku ja minun suku tulevat eri aikaan. Tää on tosi pitkä tarina miksi eivät ole samaan aikaan, mutta kaikille helpomi niin.

Yhteistyössä