Omat tossut sairaalaan mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sairaalassa on niitä kenkiä...
Ei kannata ottaa omia. Ekaksikin tuot ne bakteerit sieltä kotiis mukana ja toisekseen mulle ainaki kävi pari kertaa niin et vauva kusi kintuille ja kengäthän siinäki kastu :D

Mä oon aina ostanut sellaiset pehmeät pörrötossut joissa kumipohja, mukaan sairaalaan. Ovat edullisia ja voi käyttää sukittakin kun umpinaiset. Lähtiessä jättänyt roskikseen sairaalassa. Ne sairaalan kauheat kovat sandaalit.. :x :x

Alkuperäinen kirjoittaja Kovajänis:
Mä oon aina ostanut sellaiset pehmeät pörrötossut joissa kumipohja, mukaan sairaalaan. Ovat edullisia ja voi käyttää sukittakin kun umpinaiset. Lähtiessä jättänyt roskikseen sairaalassa. Ne sairaalan kauheat kovat sandaalit.. :x :x

Periaatteesta vastustan "osta halvalla ja heitä roskiin" -ajattelutapaa... :x

sairaalas on ihan hyviä, eri asia sitten jos on hankala koko...iiiso tai pieni jalka. Itelle ei millään meinannut löytyä läppösii mitkä ois sopinu, varmaan sain sitten jotkuu miesten laatikosita haetut :D

Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
OYS:a ei ainakaan saanu sairaalan tossuja. Mulla oli sit feikki croksit.

Ei vai? Oys:in menossa...

OYS:issa on pulaa tossuista... Joten omat kannattaa varulta ottaa mukaan. Mulla oli feikkicroksit, sellaset ei maksa ku jonku 5? ja on helppo pestä jos menee likaseksi :D

Jaahas.. ei kai sitten auta muu kuin lähteä ostamaan tossuja tai nuo crocksit. Musta tuntuu, että mulla alkaa jo oleen tuolla kassissa kaikkea maan ja taivaan väliltä... Vielä nuo tossut sit pitäis mahtua sinne..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jaahas.. ei kai sitten auta muu kuin lähteä ostamaan tossuja tai nuo crocksit. Musta tuntuu, että mulla alkaa jo oleen tuolla kassissa kaikkea maan ja taivaan väliltä... Vielä nuo tossut sit pitäis mahtua sinne..

Ei sinne tartte ku imetysliivit, liivisuojia, kännylaturin, hiusharjan, suihkusaippuan, shampoon, deodorantin.. Puhtaat sukat ja pikkarit kotiutumista varten. Mahdollisesti kirjan/kannettavan tietokoneen/ristikkolehtiä, jos sattuu että vauva syö neljän tunnin välein ja nukkuu väliajat. Ja ne tossut tietysti!!

Yhteistyössä