V
vieras
Vieras
Minkäslaisia tossuja teillä on ollut? Sairaalakassia pakkailen ja mietin, ottaako mukaan jotkut... Vai saako sairaalasta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kovajänis:Mä oon aina ostanut sellaiset pehmeät pörrötossut joissa kumipohja, mukaan sairaalaan. Ovat edullisia ja voi käyttää sukittakin kun umpinaiset. Lähtiessä jättänyt roskikseen sairaalassa. Ne sairaalan kauheat kovat sandaalit.. :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Aina ollu laitoksen tossut. synnärillä tippu vertakin nille kun ekakerran vessaan hiivin.Onneksi ei olleet omat :x
Alkuperäinen kirjoittaja mä:OYS:a ei ainakaan saanu sairaalan tossuja. Mulla oli sit feikki croksit.
Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheila:Sairaalasta saa, niillä pärjää ihan hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:OYS:a ei ainakaan saanu sairaalan tossuja. Mulla oli sit feikki croksit.
Ei vai? Oys:in menossa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:OYS:a ei ainakaan saanu sairaalan tossuja. Mulla oli sit feikki croksit.
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä:OYS:a ei ainakaan saanu sairaalan tossuja. Mulla oli sit feikki croksit.
OYS:issa on pulaa tossuista... Joten omat kannattaa varulta ottaa mukaan. Mulla oli feikkicroksit, sellaset ei maksa ku jonku 5? ja on helppo pestä jos menee likaseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jaahas.. ei kai sitten auta muu kuin lähteä ostamaan tossuja tai nuo crocksit. Musta tuntuu, että mulla alkaa jo oleen tuolla kassissa kaikkea maan ja taivaan väliltä... Vielä nuo tossut sit pitäis mahtua sinne..