tarviiko sairaalakassiin vauvalle oma vaippa kotiin lähtöä varten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pian synnyttävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pian synnyttävä

Vieras
Hölmö kysymys, mutta kun pakkailen tässä ekaa kertaa sairaalakassia minkä otan synnärille mukaan. Eli tarvitseeko vauvalle olla omasta takaa vaippa, mikä laitetaan päälle kotiin lähtiessä, vai saako sen sairaalan puolesta?

Alkuperäinen kirjoittaja pian synnyttävä:
Hölmö kysymys, mutta kun pakkailen tässä ekaa kertaa sairaalakassia minkä otan synnärille mukaan. Eli tarvitseeko vauvalle olla omasta takaa vaippa, mikä laitetaan päälle kotiin lähtiessä, vai saako sen sairaalan puolesta?

Ei tarvii. Sieltä sairaalasta saat kotiutumisvaipan :)

Meillä ainakin sai vauvalle ottaa sellasesta "huotokärrystä" vaatetta, pyyhkeitä ja vaippoja tarpeen mukaan omaan huoneeseen. Aina mulla oli vaippakasa siellä vieressä ja sieltä myös kotimatkalle laitoin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ainakin sai vauvalle ottaa sellasesta "huotokärrystä" vaatetta, pyyhkeitä ja vaippoja tarpeen mukaan omaan huoneeseen. Aina mulla oli vaippakasa siellä vieressä ja sieltä myös kotimatkalle laitoin
Äh, siis toi oli "huoLtokärry", L puuttui...

No olen kyllä sairaalasta aina vaipan laittanut kotiinlähtöä varten. Kun muutenkin sairaalan vaippoja siellä käytetään ja kun eihän se ole aina vaarmaa mihin kellon aikaan sieltä pääsee poistumaan niin eihän se oma vaippa välttämättä satu oikeaan aikaan päälle. Ja jos on just vaihtanu sairaalan vaipan päälle ja pääseekin lähtemään niin tuskin siellä enää sitten kukaan alkaa juuri vaihdettua vaippaa vaihtamaan omaan ihan vaan sen takia ettei voi sairaalan vaippaa kotimatkalla käyttää.

Yhteistyössä