V
väsynyt
Vieras
siis mä en enää jaksa. mitä mä teen ton miehen ja lasten kanssa. mies turvautuu alkoholiin aina kun tulee takapakkia jossain asiassa. sit se vähättelee mun oman ajan tarvetta. meillä kolme alle kouluikäistä lasta ja aina kun itse tunnen tarvitsevani hetken omaa aikaa lastenhoidosta niin tuntuu että se on väärin...mies vaan sanoo ivallisesti että taasko sä joudut hoitamaan ne...enkä tosiaan kovin usein oo pyytänyt hoitoapua. Ulkopuolista hoitoapua meillä ei ole tarjolla. Ilmeisesti täytyis ruveta etsiin jostain joku halpa hoitaja ettei tarvis miestä vaivata. ois vaan ihana kun joskus pääsis johonkin yksin ja olisi hiljaista.
Niin ja mies ollut kohta 9kk työttömänä et kyllä silläkin aikaa olis...omat hommat vaan kiinnostaa enemmän.
en haluis erotakaan kun ei me paljoa riidellä tms. mutta tuntuu ettei enää ole tilaa...
Niin ja mies ollut kohta 9kk työttömänä et kyllä silläkin aikaa olis...omat hommat vaan kiinnostaa enemmän.
en haluis erotakaan kun ei me paljoa riidellä tms. mutta tuntuu ettei enää ole tilaa...