Oman hiusvärin kasvatus takaisin? kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minulla on luonnostaan hyvin vaaleat hiukset, joita olen värjäillyt pitkän aikaa ensin supervaaleiksi, sitten vaaleanruskealla ja nyt noin vuoden ne on olleet ihan ruskeat. Kyllästyttää tämä värjäily jo, ja haluaisin kierteestä eroon. Toisaalta, en voi näyttää ihan kaljupää rotaltakaan esim. töissä, kun oma vaalea tyvikasvu tulee esiin.

Miten te olette saaneet oman värin takaisin? joku kampaamo kauppasi jotain "oman värin palautus" - hoitoa, mutta enpä tiedä. Hiukset on jo nyt kuivat, en haluaisi että ne palaa. Hiukset on yli lapaluiden.

Onnistuiskohan kampaajalla joku kikka että laittais esim. vaaleita raitoja tumman joukkoon, samaa kuin tyvikasvu eli se oma väri on? Huoh..... jos tyvikasvu ei sitten olisi niin näkyvää

Täysin tyvikasvun väristä ei raidoistakaan saa. Mutta paras vaihtoehto se raidoitus kuitenkin on sun tapauksessa, kun ero oman ja värjätyn värin välillä on niin suuri.

En haluaisi vaaleentaa, koska tod.näk. hiukset näyttäisi sen jälkeen kuivuneelta heinäpellolta.

Hmm. Luulen että lyhennän hiuksia reippaasti ja pyydän laittamaan niitä raitoja, jotka vähän katkasisi juurikasvua.

Mulla on sama prosessi meneillään. Leikkuutin pitkät hiukset puolipitkiksi ja laitettiin paljon raitoja. Kohta pitäis ottaa niitä lisää. Mulla on siis keskiruskeet hiukset joita värjäsin tummanruskeiksi/mustiksi. Kampaaja sano suoraan et jos haluaa hiuksia säästää, näyttää pakostakin kuontalo jonkun aikaa kirjavalta, mullakin on nyt n. 6 sentii omaa väriä, tota tummaa ja lisäks vaaleita raitoja.

[QUOTE="hiili";24739505]Mulla on sama prosessi meneillään. Leikkuutin pitkät hiukset puolipitkiksi ja laitettiin paljon raitoja. Kohta pitäis ottaa niitä lisää. Mulla on siis keskiruskeet hiukset joita värjäsin tummanruskeiksi/mustiksi. Kampaaja sano suoraan et jos haluaa hiuksia säästää, näyttää pakostakin kuontalo jonkun aikaa kirjavalta, mullakin on nyt n. 6 sentii omaa väriä, tota tummaa ja lisäks vaaleita raitoja.[/QUOTE]

Mutta varmaan ihan siedettävältä näytät? :) ei mua haittaa vaikka vähän olisi kirjavaa, kunhan en ihan puliakalta näytä.

Jotenkin tämä oman värin kasvattaminen on ollut ihan superhelppoa. Väri on sattunut olemaan melkein sama kuin luonnollinen värini joten juurikasvua on aikalailla saman verran kuin aina talvisin kaikilla blondeilla. Raidat on kyllä helppo keino huijata, kun se juurikasvu ei silloin näytä niin pahalle.

mulle kampaaja kertoi, että he tekevät värinpoistoja, joissa siis poistuu vain keinotekoinen väri, on hellävarainen eikä pilaa omaa hiusta. kustantaa n. 70 eurosta ylöspäin per kerta...