Omaan muoti-/tyyliblogin johon kaipaan kehitys ideoita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PloPlop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PloPlop

Uusi jäsen
08.08.2010
1
0
1
Blogini tarvitsee kehitys ideoita. Kävijöitä on sivupalkissa näkyvän kyselyn vastaaja määrien mukaan kohtuullisesti (yhdestä IP-osoitteesta voi vastata vain kerran), mutta kukaan ei klikkaa lue " painiketta" ja täten "virallisesti" lue blogiani, tasan yhtä henkilöä lukuun ottamatta.
Mietin josko teillä olisi jotain rakentavia ehdotuksia siitä, miten blogia voisi parantaa ja kehittää mielen kiintoisemmaksi, seä lukijoita houkuttelevammaksi.
=)
Jos viitsisitte kommentoida joko tänne tai itse blogiini niin olisin todella kiitollinen.

http://heppuli-doesitreallymatter.blogspot.com/

Mä jättäisin lukematta jo pelkästään sen vuoksi, että kirjoittaja käyttää "verbiä" omata, joka ei ole edes suomea. Enkä jaksaisi kovin kauan katsella kuvia vaatteista, jotka on ostettu Citymarketista, Tarjoustalosta ja Seppälästä.... Toisaalta vaikuttaa siltä, että tykkäät kirjoittamisesta, joten jatka sillä linjalla ihmeessä. :)

Kirjoita vaan ihan omalla tyylilläsi sinua kiinnostavista asioista, äläkä liikaa mieti, mitä muut haluaisivat lukea. Liika muiden mieltymysten miettiminen voi vaikuttaa omaan kirjoittamiseen latistavasti ja tuntua teennäiseltä. Kun kirjoitat omalla tyylilläsi, sinut löytävät varmimmin muut samanhenkiset ihmiset. Vakituisia lukijoita liittyy mukaan ajan myötä.

Älä nyt ota tätä pahalla, mutta mun käsitys hyvästä muotiblogista on sellainen, että sen pitäjä seuraa maailman katu- ja huippumuotia, soveltaa ihan omaa tyyliään ja löytää siten marketeistakin jotain, jota ei ole jo nähty joka toisen päällä.

Ne kuvat mitä olet ilmeisesti netistä valinnut on ihan kauniita ja sopivia, mutta kuvat sinusta asut päällä ei ole hyviä. Mun mielestä ulkoasu on sekavaa. Pidä yksi linja mieluummin kuin että kirjoitat tavallaan päiväkirjaa ja muotia.

Suoraan sanottuna häiritsee liikaa nuo lukuisat kirjoitusvirheet ja välilyöntejäkin puuttuu/on väärässä paikassa. Ja jos lukisin tyyliblogia, sen täytyisi olla jotenkin erityinen, eikä normaalivetimiä esittelevä blogi.

Kirjoitusasu voisi olla huolellisempi, kirjoitatko kännyllä nuo vai miten? Toisekseen, saatat karkottaa lukijoita lyttäämällä klassikkoleffoja pintapuolisella analyysilla.

Hmm... En lukenut tekstejä. Pidän tyyliblogeista joisa on kauniiita vaatekuvia ja blogin pitäjällä omaperäisempi tyyli kuin tavistallaajalla. Mutta myös sellaiset snobistiset ''laukku: louis vuitton, mekko: armani, kengät: prada'' -blogit menettelee. Sun tyyli on niin tavallinen, etten jaksaisi seurata blogiasi. Halpisvaatteissa ei ole mitään pahaa mun mielestä, mutta tuollainen toppi seppälästä ja shortsit tarjoustalosta (varsinkin kun vaatekappaleet ovat tavallsitakin tavallisempia) on tylsä linja. Kiinnostavat bloggaajat sekoittelevat keskihintaista, kallista ja halpista kirppislöytöjen kanssa jja tarjoavat inspiraatiota.

Alkuperäinen kirjoittaja T:
Mä jättäisin lukematta jo pelkästään sen vuoksi, että kirjoittaja käyttää "verbiä" omata, joka ei ole edes suomea. Enkä jaksaisi kovin kauan katsella kuvia vaatteista, jotka on ostettu Citymarketista, Tarjoustalosta ja Seppälästä.... Toisaalta vaikuttaa siltä, että tykkäät kirjoittamisesta, joten jatka sillä linjalla ihmeessä. :)

aika samoilla linjoilla, vaatteet ei ihan mun mieleen, tai kiinnosta toi tyyli yleensäkkää, mutta kirjotat ihan omaperäsesti :)

Yhteistyössä