Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mielestäni tämä kuulostaa erittäin fiksulta tavalta, jos vanhemmilla varaa on. Meillä perheessä on aina ollut tilanne, että ei ole ollut varaa ostella mitään asuntoja, edes lainalla. Mutta jos jollain on, niin mielummin tukemisen näin hoitaisin, kuin ilmanlämpöpuppu-ostoksissa avustamalla vielä kolmekymppisiäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä tulen tekemään lapsieni kanssa varmaan samoin mitä minun vanhempani. Eli tulen kustantamaan lapsen harrastukset, vaihto-oppilasvuodet, lukion, ajokortin, ekan auton ja asunnon (opiskelijakämpän), etc. Käyttörahaa en kuitenkaan tule lapselle antamaan, vaan hänen on mentävä kesätöihin 15v sitä ansaitsemaan.
Homma toimi ainakin minulla hyvin. Yliopisto-opiskelutkin sain käytyä läpi ilman lainaa, kun isä oli ostanut mulle oman pienen asunnon. Ylimääräistä minulla ei kuitenkaan koskaan ollut, vaan elelin jopa vähemmällä rahalla mitä lainaa ja tukea saavat. Itse en siis saanut edes opintotukea nuoren ikäni ja vanhempien varallisuuden vuoksi. Usean vuoden pennin venyyttäminen päivittäisissä menoissa opetti kuitenkin hyvin rahan arvon, mutta vanhempien em. avun vuoksi perusasiat olivat koko ajan kunnossa, eli lämmintä ja katto pään päällä.![]()