Oma YKSI keskustelu Savanna-ketjuille!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sammaamieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sammaamieltä

Vieras
"Laittakaa nyt herrantähden tuolle Savannalle tänne se oma osio mihin saa purkaa vaikka koko elämänsä,mutta ihan rehellisesti sanottuna,tää palsta on PILALLA!!! Tartteeko kaikkien muiden sietää miljoonaa aloitusta päivässä tuossa etusivulla,joissa ei ole mitään järkeä?!

Miksi niitä samoja asioita ei voi puida yhdessä ketjussa,eihän täällä saa olla miljoonaa aloitusta Satuhäille tai jollekin BigBrotherillekaan? Muuten ois joo kiva palsta,mutta ei noita Venakon tekstejä voi jättää huomioimatta,kun joka toinen aloitus on hänen,koskien tuota samaa paskanjauhantaa mikä jatkuu päivästä toiseen!

Joten,voisko ne kaikki yhdistää yhteen ketjuun tai siirtää jonnekkin hevonperseeseen,ei tää oo enää keskustelupalsta,tää on Savannan pyörittämä sairas irvikuva siitä palstasta mitä tää oli ennen ja tässä välillä,kun Venakko oli poissa. Ugh. Olen puhunut. "

Eihän niitä pakko ole avata...? En mäkään avaa sellaisia mitkä mua ei kiinnosta. Jos täältä kaikki sellaiset aloitukset kiellettäisiin, jotka jotakuta ärsyttävät, niin ei tätä palstaa edes olisi.

Eihän niitä pakko ole avata...? En mäkään avaa sellaisia mitkä mua ei kiinnosta. Jos täältä kaikki sellaiset aloitukset kiellettäisiin, jotka jotakuta ärsyttävät, niin ei tätä palstaa edes olisi.

Tavallaan ihan totta, mutta kun kyseinen henkilö lataa noita aloituksiaan ihan älyttömästi. Ei niitä voi olla huomaamatta, kun samantyylisiä Milannan aloituksia on välillä eka ja toka sivu "täynnä". Ja jos kukaan ei kommentoi hänen aloittamaansa ketjuun, niin hän nostelee sitä itse toistuvasti ja jos ei vieläkään kommentoida, niin aloittaa aina uusia ja uusia ketjuja.

Kylläpä ämmiä nyt tympii kun joku sattuu olemaan kaunis, hoikka ja naisellinen nainen :D
Ketä kiinnostaa teidän taunotuulan paskavaipan sisällöt ja perseen punoitukset?

Mulle sopis kyllä yks Savannaketju. Täällä töissä kun ei ehdi kaikkia eri ketjuja hakea, niin missaa helposti hyvät juorut kun kirjoitellaan mihin milloinkin. Äskenkin yritin etsiä sitä ketjua, jossa joku palstalainen oli nähnyt Savannan laivalla, mutta en löytänyt:( Nyt siis en tiedä yhtään esim. miltä tuo Venakkopoppoo näyttää. Ja sekös uteliasta harmittaa:D.

Yhteistyössä