Oma ulkonäkö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmailija

Vieras
Hitto! Luurasin juuri peilistä suihkunraikasta kehoani. Raikkaudesta tässä kropassa ei voi muussa yhteydessä puhuakkaan.Raskausarpia käsivarsista pohkeisiin, järkky mahakumpu (puolivuotta synnytyksestä) ja tietenkin tuon kummun päällä polveilevat riippurinnat kera jättinännien. Löytyykö muita raskauden runnomia? Kenties kohtalontovereita jotka vain eivät hyväksy uudistunutta ulkomuotoaan?

Onko paluuta entiseen? Miten selvitä tulevaisuudessa, tällaisena maailmassa jossa ulkonäkö on se mitä olet? Valitsin lapsen, en OIKEASTI välitä miltä näytän, miksi kuitenkin se vain merkitsee?

:wave: täällä kanssa yksi. tosin jo ennen raskautta olin pyöreä mutta nut on toi vatsanahka ihan löysänä. ja tissit kun vielä imetän on isot, saa nähdä kuinka käy kun lopetan. mutta ei mua niin kauheasti oma ulkonäkö haittaa. tämän kropan kanssa osaan elää. ainakin vielä nyt :D :hug:

Se varmasti riippuu paljon ihmisestä miten kroppa palautuu raskauden jälkeen. Multa hävisi tosi nopsaan kilot (jos niitä nyt olikaan , turvotusta ehkä) sekä pömppämaha. Raskaus arpia ei ollutkaan.
Tosin sitten taas paino tippui imetyksen aikana vähän liikaa. Olen n. 162cm pitkä ja painoin yhdessä vaiheessa 48kg. Ei sekään kivaa ollut kun kaikki kauhisteli kuin olin laihtunut vaikka söin kuin hevonen :whistle:
Nyt onneksi taas olen normaalimitoissani. Koskaan näin "aikuisiällä" en ole ollutkaan noin laiha kuin yhdessävaiheessa.
Mutta eiköhän se kroppa palaudu pikkuhiljaa, huomaamatta :) (ei tietysti kaikilla :\| )

Ehkä kannattais ostaa kuntosalikortti tai ruveta muuten liikkumaa! Musta toi on vaan huono selitys että oon saanu lapsen ja oon siksi tälläsessä kunnossa.. Jos kilot ei lähe imettämällä tai muuten ni kannattaa varmaan tehdä asialle jotain.. Jos on hyvässä kunnossa jaksaa paremmin lapsen ja myös itsensä kanssa,, Tiedän kyllä minkälainen maha jää kun on synnyttänyt ja ite repesin tosi pahasti reisistä, selästä ja mahasta.. olin ku tiikeri synnytyksen jälkee.. Mutta nyt paremmassa kunnossa kun ennen synnytystä ja raskausarvet on vaalentunu.. Kyllä ne tietysti läheltä huomaa mutta en niin tarkka ulkonäöstäni oo että se jotain haittis..
Enkä tarkota että olis mallimittanen että on hyvässä kunnossa.. vaan oikeesti liikunnan kautta saa paljon uutta energiaa ja vähän myös omaa aikaa jota on ihan hyvä olla.. Eli suosittelen että kokeilet.. Nykyään saleilla saa oma kohtaisen ohjelman jota sitten päivitellään tarpeen mukaan.. JA eikö olisi kiva näyttää miehesiki mielestä hyvältä.. Tki varmasti näytät hänen mielestä nyttenkin hyvält

Ehkä kannattais ostaa kuntosalikortti tai ruveta muuten liikkumaa! Musta toi on vaan huono selitys että oon saanu lapsen ja oon siksi tälläsessä kunnossa.. Jos kilot ei lähe imettämällä tai muuten ni kannattaa varmaan tehdä asialle jotain.. Jos on hyvässä kunnossa jaksaa paremmin lapsen ja myös itsensä kanssa,, Tiedän kyllä minkälainen maha jää kun on synnyttänyt ja ite repesin tosi pahasti reisistä, selästä ja mahasta.. olin ku tiikeri synnytyksen jälkee.. Mutta nyt paremmassa kunnossa kun ennen synnytystä ja raskausarvet on vaalentunu.. Kyllä ne tietysti läheltä huomaa mutta en niin tarkka ulkonäöstäni oo että se jotain haittis..
Enkä tarkota että olis mallimittanen että on hyvässä kunnossa.. vaan oikeesti liikunnan kautta saa paljon uutta energiaa ja vähän myös omaa aikaa jota on ihan hyvä olla.. Eli suosittelen että kokeilet.. Nykyään saleilla saa oma kohtaisen ohjelman jota sitten päivitellään tarpeen mukaan.. JA eikö olisi kiva näyttää miehesiki mielestä hyvältä.. Tki varmasti näytät hänen mielestä nyttenkin hyvält

jäi vähän kesken.. Eli varmastti näytät nytteki hyvältä mutta luulen että olisi positiivisesti mukana sun muutumisessa..
Vaikka on äiti niin silti saa näyttää hyvältä..
Säälittää välillä ku näkee jonku nuutuneen äidin jolla hiukset roikkuu rasvasina silmillä ja löntystää väsyneen näkösenä eteenpäin.. Kenenkään ei tarvi olla sellainen..Joten nyt kaikki äidit itteä niskasta kiinni ja ottakaa aikaa itsellenne!

Hei! Ajattelin minäkin vastata :) Itselläni on vielä viitisen kiloa ylimääräistä (verrattuna aikaan ennen raskautta) ja synnytyksestä nyt reilu kaksi vuotta. Raskausarpia löytyy aika lailla mahasta, mutta ei muualta. Kyllä olen tähän asti ollut ihan tyytyväinen, mutta nyt on alkanut tuntua siltä, että on tehtävä jotain!! Niinpä päätin aloittaa lenkkeilyn :) Kuntosaleja ja jumppia olen aina suorastaan inhonnut.. Ostin siis juoksukengät ja olen käynyt joka toinen tai kolmas päivä juoksemassa 30-45 min. Jo toisella kerralla jaksoin juosta koko matkan, vauhtia välillä vaihdellen :) Enkä siis ole juurikaan urheillut aikaisemmin.. Ja olo on ollut mahtava! Tavoitteena olisi pikkuhiljaa pudottaa nuo viimeisetkin kilot ja kasvattaa kuntoa siinä sivussa. Kokeilepa sinäkin :)

Yhteistyössä