Oma tarinani tuosta "salaa raskaaksi"-aiheesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emiilia.

Vieras
Tuota lueskellessa tuli tämä oma tämän hetkinen tilanteeni taas tapetille. Eli olemme "mies"ystäväni kanssa seurustelleen jonkin aikaa ja minusta jäi menkat pois. SÖIN koko ajan pillereitä, nyt kun menkat jäi pois olen niitä jäänyt odottamaankin että alottaisin sitten uudelleen pillerit. EMME ole harrastaneet seksiä aikana jolloin en ole pillereitä syönyt.

Nyt sitten tässä toissa iltana kun tämä "mies" oli tulossa käymään luonani pyysin häntä tuomaan tullessaan raskaustestin. Olen tehnyt yhden testin noin pari vko sitten (viikko siitä kun menkkojen piti alkaa) ja tulos oli negatiivinen. Nyt pyysin siis tuomaan uuden testin. Niin mies tuumasi notta en muuten taatusti tuo. Olin ihan äimänä että no miten niin. "No mietippäs bähän sitä" tuli vain vastaus ja sen jälkeen hiljaisuus. Itse sitten myöhemmin illalla otin yhteyttä äijjään ja kysyin että mistäs se nyt tempas nii tää alkoikin räkyttään että ei muuten ole hänen asiansa mitään testejä minulle kiikuttaa. Että hoida omat asias. Olin että häh!! Että panna kyllä viittii jne muttei sitte huolehtia siitä mitä voi sattua. Sillon tämä repäs että vois kertoo jos jättää pillerit syömättä.
Siinä vaiheessa minä vaikenin....

En olisi uskonut että aikuinen (31v) mies voisi NOIN lapsellinen olla. Ensinnäkin ei ilkeä mennä ostamaan raskaustestiä. Mutta että sitten asia onkin yhtäkkiä vain minun asiani ja aletaan syyttelemään että olis pillerit jättäny tahallani pois!

Ei hyvää päivää sentään..... Odotan vielä tämän viikkoa ja sitten teen taas testin JONKA OSTAN ITSE. Toivottavasti en ole raskaana, ei tuollaisesta miehestä isäksi olisi.

Söin pillereitä säännöllisesti. Pillerit jäi taukoviikon jälkeen koska olin tämä ko. "miehen" luona ja mukaan pakkaamani pillerilaatikko olikin tyhjä. Kotiin tulin 3pv sen jälkeen kun olisi pitänyt aloittaa uusi liuska ja jouduin vielä uusimaan reseptin. (omaa tyhmyyttä kun en ajoissa tarkistanut oliko paketissa vielä liuska jäljellä)

Ajattelin sitten odotella seuraavat menkat alkaviksi ja aloittaa uudelleen pillerit. Ja mies taatusti tiesi että pillereissä tuli tauko. Siksi ei seksiä olla harrastettukaan.

Miksi ihmeessä odotat? Jos oletkin raskaana, on sinulla miettimistä, mitä teet, kun isää ei ilmeisemmin kiinnosta. Ja jos päädyt keskeytykseen, aika on valttia, mitä nopeammin, sen parempi!
Ja jos harrastaa seksiä, ostaa pillereitä, niin ei raskaustestin ostaminen sen kummempaa oe!

Ja mainittakoon vielä että näiden menkkojen jäätyä uupumaan on tissit olleet ihan pirun kipeät ja kusettaa ku palokunnan hevosta... (ensimmäistä lastani odottaessa nämä oli ensioireita joten myös siksi en hätäile uusia pillereitä syömään ennenkuin vahvistuu tämä nega)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no se jätkä säikähti! mun mielestä oisit ite voinu hommata testin ja pitää omina tietoinas

Ai että pidän omana tietonani että kuukautiseni ovat myöhässä ja en käytä enää pillereitä että pannaan vaan. =D Kylläpä minä mielummin kerron asiat niinkuin ne ovat. Sitä paitsi ostin itse jo sen ensimmäisen testin ja kerroin siitäkin ja tuloksesta tälle miehelle.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Ja jos harrastaa seksiä, ostaa pillereitä, niin ei raskaustestin ostaminen sen kummempaa oe!

Luettekohan te kokonaan koskaan näitä ennenkuin vastaatte? Johan kirjoitin että ensimmäisen testin kävin itse ostassa. Ajattelin kun mies oli tulossa luokseni niin voisi tuodessaan/apteekin ohi ajaessaan tuoda testin.

Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia.:

Luettekohan te kokonaan koskaan näitä ennenkuin vastaatte? Johan kirjoitin että ensimmäisen testin kävin itse ostassa. Ajattelin kun mies oli tulossa luokseni niin voisi tuodessaan/apteekin ohi ajaessaan tuoda testin.

Et yhtään ajatellut mikä järkytys se miehelle on? Ja nyt ihmettelet täällä että onpa siinä "mies". Aika typerää.

Sitä en tajunnu, et miten tää oli tarina "salaa raskaaksi", kun sun tarkoitus ei ollut tulla raskaaksi eikä edes ole tapahtunut mitään salaa.

Jos oikein ymmärsin, niin jos raskaana olet, olet tullut pillereistä huolimatta. Eli ehkäisy pettäny, mies on tyhmä ku pitää sitä sun ongelmana.

Alkuperäinen kirjoittaja Marylene:
Varmaan tarttee sit yksinään testailla...
Ei varmaan tartte jatkaa suhdetta tollasen kusipään kaa. Anteeksi! Miehet vaan joskus ajavat omaa etuaan.

No mitä omaa etua?

Toisinpäin jos ajattelee, niin en mäkään tykkäis jos MIES panis MUT salaa raskaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
En ihmettele yhtään, että mies säikähti. Hän on pannut sinua kun on luottanut ehkäisyyn, mitä ihmeellistä siinä on?

Ja säikähtämisen piikkiin voidaan laskea myös tuo "hoida omat asiasi"-kommentti kun pyydän testiä tuomaan? Eikö se ole myös hänen asiansa kun kerran seksiä on valmis ollu harrastamaanki niin myös vastuu kantamaan? Enkä todellakaan haluaisi edes olla raskaana. Tökkäs vaan niin tuo käytös että heti aletaan syyttämään että olen pillerit jättänyt salaa ja asia on VAIN minun hoidettava.

Ainakin edellinen mieheni toi testejä useammankin jos kuukautiset ei tulleet. Ei alkanut syyttää pillereiden jättämisestä, asia oli yhteinen eikä vaan minun "oma asiani". (tämän miehen kanssa sitten suunnitellusti lapsi saatiinkin sitten aikanaan)

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Mä en nyt ymmärrä mikä tässä tarinassa on sitä "salaa raskaaksi" :snotty:

Mies syyttää minua että olen mukamas salaa hankkiutumassa/hankkiutunut raskaaksi. Ja peruste syytöksille vissiin se että pyysin häntä sen raskaustestin tuomaan.

En ihmettele yhtään, että mies säikähti. Hän on pannut sinua kun on luottanut ehkäisyyn, mitä ihmeellistä siinä on?

Ja säikähtämisen piikkiin voidaan laskea myös tuo "hoida omat asiasi"-kommentti kun pyydän testiä tuomaan? Eikö se ole myös hänen asiansa kun kerran seksiä on valmis ollu harrastamaanki niin myös vastuu kantamaan? Enkä todellakaan haluaisi edes olla raskaana. Tökkäs vaan niin tuo käytös että heti aletaan syyttämään että olen pillerit jättänyt salaa ja asia on VAIN minun hoidettava.

Ainakin edellinen mieheni toi testejä useammankin jos kuukautiset ei tulleet. Ei alkanut syyttää pillereiden jättämisestä, asia oli yhteinen eikä vaan minun "oma asiani". (tämän miehen kanssa sitten suunnitellusti lapsi saatiinkin sitten aikanaan)

Miehet on erilaisia, kyllä mä laittaisin järkytyksen piikkiin myös kommentitkin, enkä alkaisi heti teilaamaan toista ties miksi. Ihminen se on mieskin, niillä on jopa tunteita!

Tuli tosta viimisesta kappaleesta ensin mieleen että oot tuunannut sen ekankin lapsen näin vahingossa...

Koita nyt saada se testi tehtyä.

Mä en oikeesti käsitä naisia jotka heti kun löytää kivan miehen,hommaa ittensä paksuks...
Mä oon niin monen nähnyt vierestä tekevän tuota.

Ap en nyt väitä että näin olis siis sun tapauksessa.
Vähän kyllä kalskahtaa....

Miehet on erilaisia, kyllä mä laittaisin järkytyksen piikkiin myös kommentitkin, enkä alkaisi heti teilaamaan toista ties miksi. Ihminen se on mieskin, niillä on jopa tunteita!

Niin, mutta nainen ajattelee tietysti aina ensisijaisesti omia tunteitaan. Ja naisen mielestä myös miehen tulisi ajatella ensin naisten tunteita. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Marylene:
Varmaan tarttee sit yksinään testailla...
Ei varmaan tartte jatkaa suhdetta tollasen kusipään kaa. Anteeksi! Miehet vaan joskus ajavat omaa etuaan.

No mitä omaa etua?

Toisinpäin jos ajattelee, niin en mäkään tykkäis jos MIES panis MUT salaa raskaaksi.

No esim. Jos mies ei tahdo lasta niin hänen ei myöskään tarvii lastaan tunnustaa eikä maksaa elatusapujaan. Ja raskaushan on naisen oma asia, koska he luottavat usein 100% ehkäisyyn. Meinasin vaan et on ajattelutapa "ei oo mun ongelmani"

Et yhtään ajatellut mikä järkytys se miehelle on? Ja nyt ihmettelet täällä että onpa siinä "mies". Aika typerää.

:laugh: Järkytys miespololle, ei saa pelästyttää pikkuhiiriä, vai? Mahtaakohan tilanne ap:lle olla järkytys vai mitä ihmettä. Jos mies on tiennyt, että yhdet kuukautiset jääneet välistä, sen jälkeen testattu, tietää ettei ole pillereitä syöty, eikä ole harrastettu seksiä mutta kuukautisia ei kuulu, niin mikä sitä vielä voi järkyttää ennalta-arvaamatta :D!

Onneksi mulla on mies eikä hiiri. Ei tarvitse miettiä mitä tuolle uskaltaa sanoa, ettei vaan säikähdä...

Ja siis jo edellisen miehen aikana olet ostellut testejä useasti, ennenkuin suunnitellusti sitten teitte lapsen..
Kalskahtaa kyllä minun korvaan jotenkin..
Hae nyt hyvä ihminen se testi ja tee se. Mitä toi nyt odottamalla paranee?

Yhteistyössä