Oma syke 120 ja enemmän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen flunssassa (ja raskaana) ja syke huitelee tuolla 120 paremmalla puolella, voikohan tosissaan olla normaalia? Soitin äske hoitajalle joka antoi huomiseksi ajan, eikä kuulostanut huolestuneelta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin kyselin, mutta eilen syke ei ollu "kuin" n.110 niin nyt tänään ollu jo noin korkea. Kiitos vastauksesta, jospa siitä ei tarvis huolestua :)

Mulla oli kans ihan karsee flunssa, ku odotin toista :/ Oma syke oli sillon kans 120 luokkaa, neuvola oli sattumalta samana päivänä ja sikiön syke oli jopa 180.. Minä kävin sit äippäpolilla käyrässä makoilemassa, kun ei rauhottunut syke (no ei tietenkään ku flunssa jatku). Olihan se korkea, mutta kuitenkin hyvät vaihtelut ym. Onhan se pieni rasite sikiönkin sydämelle tuollanen syke.

Itselläni oli myös loppuraskaudesta syke 120 ja paineetkin kohosivat (ei kuitenkaan ollut raskausmyrkytystä). Olisivat ottaneet osastolle ja lääkinneet paineiden vuoksi, mutta synytinkin jo samana iltana...... ! :)
Kävin yksityisneuvolassa Helsingissä ja siellä kätilö laittoi saman tien lähetteen äippäpolille. Paineet vaan nousi kun sinne jouduin, mutta alkoivat laskea synnytyksen edetessä.
Onkos paineet olleet millaiset sinulla?

Koetahan lepäillä että jaksatte! :)

Sitten ei varmaan ole suurempaa hätää, mutta ole ihmeessä neuvolaan tai äippäpolille yhteydessä jos huolestuttaa tai olosi tuntuu erityisen kurjalta tai tulee muita oireita.

Jaksamista sinulle! :)