Meillä sama tilanne, tosin vasta keväällä ollaan muuttamassa takas. Ois mukava jutskata?!Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:28 vieras kirjoitti:Hei kiinnostaiskohan ketään kajaanilaista tutustua...Olen 24v kahden lapsen äiti, mieskin löytyy ja kajaaniin ollaan taas muuttamassa, kuhan vain asunto ekaks löytyy Jokunen vuosi tuli muualla asuttua, mutta mieli tekee sinne takaisin =)
Juu voishan sitä jutella Ei vielä kyllä itsekkään tiedetä että milloin päästään kajaaniin asti, mutta yritetään kovasti mekin keväällä tai viimestään kesäksi =) laitanks mä sit vaikka osotteen vai?? =)Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:32 Äpyli kirjoitti:\Meillä sama tilanne, tosin vasta keväällä ollaan muuttamassa takas. Ois mukava jutskata?!Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:28 vieras kirjoitti:Hei kiinnostaiskohan ketään kajaanilaista tutustua...Olen 24v kahden lapsen äiti, mieskin löytyy ja kajaaniin ollaan taas muuttamassa, kuhan vain asunto ekaks löytyy Jokunen vuosi tuli muualla asuttua, mutta mieli tekee sinne takaisin =)
Laita vaan!Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:35 vieras kirjoitti:\Juu voishan sitä jutella Ei vielä kyllä itsekkään tiedetä että milloin päästään kajaaniin asti, mutta yritetään kovasti mekin keväällä tai viimestään kesäksi =) laitanks mä sit vaikka osotteen vai?? =)Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:32 Äpyli kirjoitti:\Meillä sama tilanne, tosin vasta keväällä ollaan muuttamassa takas. Ois mukava jutskata?!Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:28 vieras kirjoitti:Hei kiinnostaiskohan ketään kajaanilaista tutustua...Olen 24v kahden lapsen äiti, mieskin löytyy ja kajaaniin ollaan taas muuttamassa, kuhan vain asunto ekaks löytyy Jokunen vuosi tuli muualla asuttua, mutta mieli tekee sinne takaisin =)
Mä voin kyl laittaa oman osoitteen; hansuli_84@jippii.fiAlkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:36 Äpyli kirjoitti:\Laita vaan!Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:35 vieras kirjoitti:\Juu voishan sitä jutella Ei vielä kyllä itsekkään tiedetä että milloin päästään kajaaniin asti, mutta yritetään kovasti mekin keväällä tai viimestään kesäksi =) laitanks mä sit vaikka osotteen vai?? =)Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:32 Äpyli kirjoitti:\Meillä sama tilanne, tosin vasta keväällä ollaan muuttamassa takas. Ois mukava jutskata?!Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:28 vieras kirjoitti:Hei kiinnostaiskohan ketään kajaanilaista tutustua...Olen 24v kahden lapsen äiti, mieskin löytyy ja kajaaniin ollaan taas muuttamassa, kuhan vain asunto ekaks löytyy Jokunen vuosi tuli muualla asuttua, mutta mieli tekee sinne takaisin =)
Otin tuon ylös, olin juuri tulossa laittaa omaa osotettani sulle =)Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:43 Äpyli kirjoitti:\Mä voin kyl laittaa oman osoitteen; hansuli_84@jippii.fiAlkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:36 Äpyli kirjoitti:\Laita vaan!Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:35 vieras kirjoitti:\Juu voishan sitä jutella Ei vielä kyllä itsekkään tiedetä että milloin päästään kajaaniin asti, mutta yritetään kovasti mekin keväällä tai viimestään kesäksi =) laitanks mä sit vaikka osotteen vai?? =)Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:32 Äpyli kirjoitti:\Meillä sama tilanne, tosin vasta keväällä ollaan muuttamassa takas. Ois mukava jutskata?!Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:28 vieras kirjoitti:Hei kiinnostaiskohan ketään kajaanilaista tutustua...Olen 24v kahden lapsen äiti, mieskin löytyy ja kajaaniin ollaan taas muuttamassa, kuhan vain asunto ekaks löytyy Jokunen vuosi tuli muualla asuttua, mutta mieli tekee sinne takaisin =)
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2007 klo 16:44 ellimelli kirjoitti:Heips, Täällä myös Kajaanilainen kahden pienen pojan äiti :wave: uudet ystävät olisivat tervetulleita... =) =)