oma koti valkoinen blogi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sisustaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sisustaja"

Vieras
Onko teidän mielestä liian steriilin näköistä ilman värejä, tyynyjä peittoja ym? Tämän ei ole tarkoitus olla haukkumis viesti blogistille vaan mietin vienkö meidän sisustusta enempi moderniin pelkistettyyn heidän suuntaansa ja valkoiseen vai enempi maalaisromanttiseen pastelliseen maailmaan. Meillä nyt lattia tummaa laminaattia, tummanharmaa kulmasohva, vaaleat huonekalut, pöydät ja tuolit ja tv-tasot ja sitten keittiössä ja wc tiloissa tummat laminaatti tasot. Eli värit harmaa, valkoinen, tumma puu ja vaaleanpunaista hieman. Mielipiteitä?

[QUOTE="sisustaja";26366590]Otetaan vastaan ehdotuksia? ;)[/QUOTE]

No joku semmoinen pehmeämpi tyyli kuten vaikka Kotiliesi-blogissa.
(mutta tietysti varallisuuden mukaan, ettei mene koko talo pankille)

[QUOTE="vieras";26366615]No joku semmoinen pehmeämpi tyyli kuten vaikka Kotiliesi-blogissa.
(mutta tietysti varallisuuden mukaan, ettei mene koko talo pankille)[/QUOTE]

Miten muutan? Kun kotiliesi blogiin ei sopisi tummanharmaa kulmasohva tai tumma lattia. Niin ja meillä keittiöt ja wc:t on moderneja vetimiä myöten. Vähän samaa tyyliä kuin suvisvilla blogissa. Vanhaa ja uutta ja se lokki valaisin. Mutta haluisin jompaan kumpaan suuntaan viedä tätä ja meillä on tummanharmaa-valkoinen, tumma puu,vaaleanpunainen, ei beigeä tai ruskeaa.

[QUOTE="sisustaja";26366646]Miten muutan? Kun kotiliesi blogiin ei sopisi tummanharmaa kulmasohva tai tumma lattia. Niin ja meillä keittiöt ja wc:t on moderneja vetimiä myöten. Vähän samaa tyyliä kuin suvisvilla blogissa. Vanhaa ja uutta ja se lokki valaisin. Mutta haluisin jompaan kumpaan suuntaan viedä tätä ja meillä on tummanharmaa-valkoinen, tumma puu,vaaleanpunainen, ei beigeä tai ruskeaa.[/QUOTE]

Kunhan kettuilin budjetin pettämisestä em. blogin suuntaan.
En osaa oikeesti neuvoa yhtään. Olen vain tällainen säälittävä kadehtija, jolla ei ole mitään intohimoa sisusteluun.

[QUOTE="vieras";26366664]Kunhan kettuilin budjetin pettämisestä em. blogin suuntaan.
En osaa oikeesti neuvoa yhtään. Olen vain tällainen säälittävä kadehtija, jolla ei ole mitään intohimoa sisusteluun.[/QUOTE]

Joo...o. Miksi piti kettuilla? Itselle sisustus on intohimo ja haluan että muutkin tykkää jos vaikka myyn asunnon. Aina olen tykännyt sisustaa ja on ollut jos millaisia värikombinaatioita. =) Punaista ja keltaista ja nyt tuo tummanharmaa, tumma puu ja valkoinen,vaaleanpunainen. Joo ja tykkään kyllä kotiliesi blogista mutta minulla ei varaa 2v sitten uusittua kotia uudelleen laittaa uudestaan keittiöitä ja wc:tä. Jos saisi miehen innostumaan rakentamisesta niin sitten tuota tyyliä.

[QUOTE="sisustaja";26366681]Joo...o. Miksi piti kettuilla? Itselle sisustus on intohimo ja haluan että muutkin tykkää jos vaikka myyn asunnon. Aina olen tykännyt sisustaa ja on ollut jos millaisia värikombinaatioita. =) Punaista ja keltaista ja nyt tuo tummanharmaa, tumma puu ja valkoinen,vaaleanpunainen. Joo ja tykkään kyllä kotiliesi blogista mutta minulla ei varaa 2v sitten uusittua kotia uudelleen laittaa uudestaan keittiöitä ja wc:tä. Jos saisi miehen innostumaan rakentamisesta niin sitten tuota tyyliä.[/QUOTE]

No kun tänään vaan ketuttaa ihan kaikki. Työt ei suju ja eniten ketuttaa siis kaikki.
Mutta ymmärrän siis sisustusintoilua :) Kotiliesi-talohan on myynnissä, sen saisi siis valmiina, jos sielläpäin Suomea asuu.

Yhteistyössä