OMA KEHONKUVA... hauska testi

  • Viestiketjun aloittaja kehonkuvatesti
  • Ensimmäinen viesti
vähän höpö
Koen olevani 4, haluaisin olla 2 ja olen 2. Mutta toi on kyllä vähän hassu testi -> eihän bmi kerro millään lailla minkä muotoinen/näköinen sun kroppa on! Varmasti jos laitettais mun reidet tuohon, niin ei kukaan niitä tuohon kategoriaan 2 laittais... :whistle: Kädet taas varmaan menis kategoriaan 1! oon vaan niin eri paria omien osieni kesken!!!!
 
italaaria
Koen olevani 4
haluaisin olla 4
laskennallisesti olen 4

että ihan hyvin se tämäki :)
Minä koin olevani ja olin myös laskennallisesti 4, mutta halusin olla 3. Kuitenkin heti testin tehtyäni kun katselin noita kuvia niin totesin että melkeinpä oikeastaan haluaisin olla 4 :D Eli aika samalla lailla.

Oli muuten tosi monella niin, että todellisuudessa oli sitä mitä halusikin olla, mutta kuvitteli olevansa isompi. Se on varmaan yllättävänkin tyypillistä, ja kai se on tämän testin tarkoituskin herättää tajuamaan oman kehonkuvan suhde todellisuuteen.
 
Aries 78
Koen olevani 6
tahtoisin olla 4
laskennallisesti olen 6

Harteikas mies jolla paksut käsivarret ja jääkiekkoilijan jalat, niin automaattisesti hyppää painoindeksi kattoon :D Lihaksethan ei paina mitään ;)
 
"..."
Olin mielestäni 5 ja laskennallisesti olen 3.

Aika jännä tuo, koska tein vasta kaksi erilaista kehonkuvatestiä ja toisessa arvioin vatsaa muutaman sentin liikaa ja toisessa sitten rintoja vähän liian pieniksi. Muuten osasin arvioida oman kehoni tosi hyvin. Oikein itsekkin yllätyin.
 

Yhteistyössä