N
nyt harmaana
Vieras
Olen kotona yksin neljän lapsen kanssa.... pari yötä mennyt sekä vauvaa että isompaa lasta joka on sairaana. Olen niin sippi,etten jaksa edes pukea päivävaatteita itselleni tai lapsille. Eipä tuota uloskaan päästä,vauva ehkä vaunuissa, hän kun ei karkaa mihinkään. Tuo terve 2-vuotias on liian pieni menemään itsekseen ulos ja sairasta 5-vuotiasta en viitsi yksin sisälle jättää. No, tässä hiukan taustaa. Mutta minua harmittaa se,että kun sanallinen käsky ei mene perille tuolle 2-vuotiaalle niin minulla tulee jo sitten otettua tiukemmat otteet käyttöön. Olen yksi miljoona kertaa kieltänyt häntä menemästä repimään olohuoneen verhoja, no, jälleen hän oli verhojen takana ja pyysin pois. Ei mitään vaikutusta - niinpä menin ja otin lasta korvasta kiinni ja otin hänet pois sieltä verhojen seasta. Tuuppasin hänet matolle mihin lapsi jäi makaamaan ja itkemään. Mä en vaan jaksa nyt olla kunnollinen vanhempi. Nytkin tuossa lapsi vinkuu, että videota pitäisi alkaa katsomaan, voi ku tulis jo päiväuni aika!