Hmm... Onkohan se sinun ikä sitten muiden mielestä NUORI vai VANHA ikä äidiksi...? :/Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:mä en viitsi laittaa omaa ikääni kun siittä tulee vattuilua kuitenkin :ashamed:
Minun mies oli tavatessamme 17v. ja minä 22v....Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:nuori :/Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Hmm... Onkohan se sinun ikä sitten muiden mielestä NUORI vai VANHA ikä äidiksi...? :/Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:mä en viitsi laittaa omaa ikääni kun siittä tulee vattuilua kuitenkin :ashamed:
no tulkoot jos on tullakseen:
minä 18
mies 21
tyttö 1v7kk
:ashamed:
näytätä nuoremmalta. luulin että jotain samaa ikää kun minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Minä 28
mies 29
tyttö 11
poika 7
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:näytätä nuoremmalta. luulin että jotain samaa ikää kun minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Minä 28
mies 29
tyttö 11
poika 7
mitä sitä vattuilee. jokainen kai joskus 18v ollut. itsekkin sain esikoisen 17vuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:eikö kukaan ees vattuile mun iästä?
joka paikassa niin tapahtuu, vai onko täällä sitten "fiksumpaa porukkaa?
Mun mielestä vattuilu ei oo varsin mieltä ylentävää :saint:Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:eikö kukaan ees vattuile mun iästä?
Ei oo varaa veetuilla eikä kuulu muutenkaan tapoihin.Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:eikö kukaan ees vattuile mun iästä?
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:nuori :/Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Hmm... Onkohan se sinun ikä sitten muiden mielestä NUORI vai VANHA ikä äidiksi...? :/Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:mä en viitsi laittaa omaa ikääni kun siittä tulee vattuilua kuitenkin :ashamed:
no tulkoot jos on tullakseen:
minä 18
mies 21
tyttö 1v7kk
:ashamed: