R
Red Cat
Vieras
(Olipa vaikea löytää oikea otsikko, ja tuokin on ihan tyhmä. Mutta tämä ei ole mikään itsemurhaviesti, ei todellakaan). Tilanne on sellainen, että pikku hiljaa on alkanut kyllästyttämään tämä oma elämän tilanne. Olen naimisissa miehen kanssa jota rakastan (tai ainakin luulen niin, olen rakastanut ennen enkä kyllä ole kai lakannut rakastamasta), meillä on ihana kaksivuotias lapsi. Asumme mukavasti omakotitalossa, molemmat olemme töissä ja lapsella on paras mahdollinen hoitopaikka. Harrastuksia on molemmilla kohtuullisesti. Kaikki on siis hyvin. Liiankin hyvin toisaalta. Jostain syystä mietin ja kadehdin lapsettomia sinkkuystäviäni. He lähtevät arki-iltana yhdeksänaikaan käymään pubissa, viikonloppuisin extempore matkoille. Tekevät töissä välillä pidempään ja joskus ottavat sitten taas vapaata. Minä junnaan tätä tavallista arkea edestakaisin, ei mahdollisuuksia tehdä hetken mielijohteesta yhtään mitään. Niin kovasti kyllästyttää! Miehen kanssa ollaan luisuttu hieman kaverisuhteeseen, leiskuvin intohimo ei ole täälläpäin näkynyt aikoihin.
Hullua, tämä meidän elämä on oletettavasti jotain mistä monet haaveilevat. Mutta, niin tylsää ja ennalta arvattavaa, ahdistaa.
Olen jo miettinyt että jos lähtisin, jättäisin lapsen isälleen.
Ajatuksia ?
Hullua, tämä meidän elämä on oletettavasti jotain mistä monet haaveilevat. Mutta, niin tylsää ja ennalta arvattavaa, ahdistaa.
Olen jo miettinyt että jos lähtisin, jättäisin lapsen isälleen.
Ajatuksia ?