M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tosi vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:nyt on nightwish menny samalle viivalle within temptationin ja evanescensen kanssa.. eli ei eroo keskenään millään tavalla..
tarjan ääni/tyyli teki nightwishistä erilaisen..
Mä en voi ymmärtää tätä vertailua nuihin bändeihin kun ei ole oikeastaan mitään yhteistä nightwishilla niiden kanssa! Oletko kuullut kyseisiltä bändeiltä enempää kuin yhden biisin? Koska jos et ole niin ehkä sit ymmärrän tuon vertailun joten kuten.
Olen kuunnellut Nightwishia 8 vuotta ja tunnen siis bändin hyvin. Tarja oli hyvä laulaja,varsinkin Oceanborn aikoina kun veti vielä kunnon oopperatyylillä. Mutta Century Child leyhän muutti bändin tyylin kun Tarja lakkasi laulamasta oopperaa ja siirtyy liediin. Että oopperametallista ei ole voitu puhua siiten vuoden 2000 kun ilmestyi Wishmaster.
Musta Anette on loistava laulaja,tuhat kertaa rokimpi kuin turunen ikinä!! Anette jotenkin vain sopii bändiin paremmin,sulautuu joukkoon eikä pistä silmään "diivana". Turunen jaksoi vaan aina valittaa kuinka häntä ei oteta naisena huomioon ja kuinka hän pilaa äänensä hevibändissä. ei mitään kiitollisuutta siitä että Nightwishin ansiosta hän ylipäätään on joku.
Anette on kuin yksi jätkistä ja musta se on hyvä asia!
Uskon että bändi tulee menestymään jatkossakin mainiosti,vaikka mulle sillä menestyksellä ei ole väliä,diggaan meiningistä silti. ja periaattessa ihan sama kuka laulaa,Tuomaksen biisit ovat silti sellaista herkkua että harva osaa sellaisen säveltämisen/sanoittamisen taidon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja heti alkuun, Olzon on todella hyvä laulaja, sitä en omalla mielipiteelläni meinaa, muttamutta...
Kyllä olen sitä mieltä, että Tarja se oli, joka Nightwishistä teki jotain erikoista, siis ei vaan bändi bändien joukossa.
Joo siinä Eva-kappaleessa odottelin niitä kylmiä väreitä, joita tuli lähes jokaisessa Tarjan laulamassa kappaleessa ja nyt tämä uusin, Amaranth...
Ei tunnu väreitä siinäkään ja voin vaan kuulla Tarjan laulamassa, niin melkein itku tulee.
Vaikka hyvä on biisi, aivan ihana ja Olzon laulaa hyvin, mutta mun mielestä ei mitenkään väreilyttävän hyvin.
Tarjan ääntä on ikävä.
http://www.youtube.com/watch?v=Lwn5JzumGjg
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:nyt on nightwish menny samalle viivalle within temptationin ja evanescensen kanssa.. eli ei eroo keskenään millään tavalla..
tarjan ääni/tyyli teki nightwishistä erilaisen..
Alkuperäinen kirjoittaja .:Löytyykö niitä Anetten laulamia versioita jostain?Kun nuo vieraan laittamat linkit on kaikki aitoja Tarjan versioita!