oluesta

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En juo paljon. Nuorempana kylläkin join joka viikonloppu humalaan asti, mutta nykyään olen niin tylsä, että yks siideri riittää silloin tällöin. Jos jossain viinilasi tarjotaan, niin mielelläni otan, etenkin ruuan kanssa, mutta en ees muista viime kertaa kun olisin pullon kotiin ostanu.
 
Minä juon ehkä kerran vuodessa, lasillisen punaviiniä jouluaterialla.
Mies juo saunakaljan, jos on menossa saunaan yksinään. Harvoin näin käy, yleensä mennään koko porukalla.
Alkoholia muutoin mies juo muutaman kerran vuodessa. Alkoholilla ei ole kamalasti tilaa meidän perheessä :)
 
Mies juo oluen tai kaksi yleensä kerran viikossa, ostospäivänä kun ei malta sitä kaapissa säilöä (mies tykkää aina valita 1-2 erikoisolutta ruokaostosten yhteydessä). Lisäksi sitten jos menee jotain kaveria tapaamaan tms pari kertaa kuussa. Itse en pidä oluesta tai siideristä, juon viiniä tai skumppaa jos juon. Viiniä aina viikonloppuisin ruuan kanssa, iltaa käyn viettämässä parikertaa kuussa. Meillä ei ole saunaa, kesällä mökkeillessä tulee kyllä otettua alkoholia, mies olutta tai viiniä ja minä sitä viiniä.
 
vieras2
Mies juo saunassa yhden pienen oluen joka saunakerralla, eli ehkä neljä kertaa viikossa. Itse ole raskaana, joten en juo ollenkaan. Humalassa olen itse ollut viimeksi joskus viime kesänä eräissä juhlissa, mies syksyllä varpajaisissa.
 
Yhden-kaksi kertaa viikossa saatetaan illalla avata ykkösoluet. Itsellä tosin menee usein se puolikas pullo vaan... Ihan maun takia ja rankan päivän päätteeksi huvikseen saatetaan ottaa. Ykkösolut sopii siihen kun on maultaan sama kuin vahvemmat, mutta on varmaan kolme kertaa halvempaa. Humalaa ei tavoitella. Ihan viihteellä käydään harvoin, kuukausia välissä, etenkin nyt kun on vauvakin. Tosin eipä me kovin usein käyty ennen lastakaan. Periaatteessa sama asia kuin pelkän kahvin tai mehunkin juominen vaikka toki tuota menee huomattavasti vähemmän...
 

Yhteistyössä