[QUOTE="...";26264727]Eikö kukaan nyt ajattele sitä anoppia? Minä ja minun oikeudet! Meidän perheen oikeudet!
Onko kohtuullista, että edes ehdotetaan kyläilyä kipeän lapsen kanssa, niin että isovanhemmilla riski sairastua?
Ja onko kohtuullista, että isovanhemmat joutuvat tuollaiseen "meidän oikeudet mummoon"-taisteluun?
No ei ole. Selvittäkää keskenänne välinne ja jättäkää isovanhemmat rauhaan. He ovat jo lapsensa kasvattaneet (Ilmeisen onnistuneesti).[/QUOTE]
No yhtälaillahan tuo mummo on tuossa asiassa mukana, eikä näköjään ymmärrä, että hänen tyylinsä "miellytän kaikkia, en sano vastaan ikinä." ei oikein tule toimimaan...
Mummo kyllä sanoi sille veljen avovaimolle, että hän ei sitten tätä tulevaa toista lasta hoida, mutta katsotaan vaan niin kohta sitäkin vauvaa kärrätään joka päivä sinne. Tuo veli vaimoineen alkoi hyppäämään tuolla mummolassa, kun tämä esikoinen oli 1kuukauden ikäinen, sen kauempaa eivät jaksaneet perhettä leikkiä. Ja eipä meillä ole välineen mitään selvittämisiä, ennen kuin mummo ja veljen perhe sopivat uusista käytännöistä näissä kyläilyissä jos sopivat. Eilen itseasiassa todettiin miehen kanssa, ettei tällä veljen perheellä ole hajuakaan perhe elämästä, niin helpolla päässeet molemmat lasten hoidossa eivätkä siitä selvästikkään tykkää.
Ja sitä minäkin olen monesti sanonut, että eikö ole jo nuo isovanhemmat lapsensa kasvattaneet, että miksi ei voi antaa rauhaa ja kunniaa asialle. Ja että saisivat nauttia isovanhemmuudesta tasapuolisesti kaikkien lapsien kanssa, mutta ei, ei näköjään mene kaikille kaaliin tuo asia... Pitää ilmeisesti tapahtua jotain kamalampaa, että EHKÄ nuo ihmiset tajuaa jättää vanhukset omaan rauhaan edes vähäksi aikaa.