Oltiin sukkiksissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miehet sukkahousuissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miehet sukkahousuissa

Vieras
Oli puhelintreffit eilen, kohtasin miehen ja oltiin jo sovittu että ollaan mustissa sukkahousuissa, mentiin hänen autoonsa ja riisuttiin housumme AAAAAH kummallakin mustat sukkahousut ja kun sain kokeilla hänen kaluaan sukkisten läpi niin oih, oltiin kiimassa, laitoin sukkisääreni hänen olka päilleen, mitä akrobatiaa se olikaan, SAATIIN rajut orkut, se oli parempaa kun naisen kanssaa, olisin halunnut pyllyyn hänen lämpimän kalun ja kun otin häneltä suuhun niin hän sanoi että missä olet oppinut tuon, olet parempi kun nainen ja oi kun hän hieroi mua sukkisten läpi sitä sukkahousujen kihinää, meinas taju lähtee kun tulin, SUOSITTELEN, se oli niin jännittävää

On se ihanaa tuntee ku joku hieroo kalua sukkahousun päältä..Mä nautin! Kalu sojottaa kiiltävää sukkahousuja vasten.Saada tuntee käsi kalulla joka runkkaa hellästi ja halukkaasti...

MINÄ haluun ottaa uusiksi, vaihdellaan kuvia ja silleen aluksi, OLEN naissäärinen, oi kun sen kalun sai tuntea sukkisten läpi, hänen kalunsa oli aivan lämmin ja hän huusi nautinnosta kun sai työntää kalua mun sukkissäärten väliin

Yhteistyössä