Oltiin aika karuissa ristiäisissä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sääli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sääli

Vieras
lapsi oli soma ja sai hienon nimen :)
Kämppä oli täynnä kissan- ja koirankarvaa,ei oikein tiennyt mihin viittisi istua..Olisi tosiaan kannattanut edes imuroida.Meilläkin on kissoja mutta tuo asunto näytti siltä niinkuin ei olisi viikkoon imuroitu.
Emäntä keitti kahvit ja juorusi sitten ystävänsä kanssa koko tilaisuuden ajan, ketään ei kutsuttu pöytään.Osa sieltä uskalsi sitten kahvia hakea.
Tuli sääli lasta kohtaan,kun vanhemmat eivät osoittaneet minkäänlaisia lämpimiä tunteita häntä kohtaan :/ Ei siis lainkaan, isä ruokki ja vaihtoi vaipan mutta koko 3 h aikana äiti ei edes vilkaissut lastaan.Äitiä kiinnosti vain tämä yksi ystävä,kaikki sukulaiset ihmettelivät että mitähän tässä keksisi..

Äiti on leipuri mutta ristiäisissä tarjottiin kaupan valmiskahvikakkuja.
Ihmettelen tätä kun kumpikaan vanhemmista ei ole masentunut, päinvastoin.lapsi vaan ei tunnu herättään kovin lämpimiä tunteita.

Oikeasti en ole mitenkään yli-äiti itsekään,mutta joku tuossa tilaisuudessa jäi häiritsemään ja pahasti.

mistä sinä sen tiedät onko masentunut vai ei, yleensä sitä ei ulospäin näytetä. eiköhän pienen vauvan vanhemmilla oo niin paljon hommaa muutenkin et välillä toi imuroiminen voi unohtua, okei ristiäisiin olis luullu sen ees tehneen. mut sit toi leipurijuttu, niin ihanko tosissan hänen ois pitäny vääntää sinne kakkuja vissiin yötämyöten? tiedä vaikka vauva valvottas yöt läpeensä. ja joku tulee tänne sitten valittamaan kun joutui syömään kaupan valmiskakkua :D

Mun sisko on ihan samanlainen. Mitään ei "järjestetä" erikseen, et jos joku haluu tulla kahville niin mukin saa käteen, mutta maidon joutuu itse jääkaapista ottamaan.
Minnekkään ei pukeuduta paremmin. Ihan samoissa arkivaatteissa vedetään ruokakaupasta häihin.
Musta vois sen verran tsempata, että esim. ristiäisissä ois vaikka ihan kahvikupit ja se maito kahvinkeittimen vieressä.

No joo,siis vauva nukkuu ´koko ajan´ että siitä ei pitäisi olla kiinni. Ja olen kyllä puhelinyhteydessä molempiin vanhempiin että masennuksen kyllä olisin huomannut. Siksipä ihmettelenkin.

Kyllä minusta nuo kaupan valmiskakut (euroshopper..) ovat aika karuja ristiäistarjottavia! Enkä itse haluaisi että vauvani eläisi karvan keskellä. Vauva vaan sohvalle karvojen joukkoon (sitä karvaa oli tod.paljon!)

Otin paljon kuvia ristiäisissä mutta kuvat eivät ole oikein julkaisukelpoisia :D

Se että äiti tarjoo valmiskakkuja niin sillä ei ole mitään väliä, se että äiti ei jaksa siivota ei silläkään ole väliä. Kohtelias tulisi olla kaikille ja vaihtaa kuulumiset kaikkien kanssa joiden ehtii. Jos vähän pidempään juoruaa parhaan ystävän kanssa jota ei ole vaikka nähnyt vähään aikaan ei sekään haittaa. Minusta ainoa asia joka tekstissä pistää silmään on jos äiti ei ole vauvasta kiinnostunut. Se viittaa masennukseen. Nukkuiko vauva koko ajan? Eikö äiti imettänyt tai ruokkinut mitenkään tämän aikana?

[QUOTE="aapee";25560493]No joo,siis vauva nukkuu ´koko ajan´ että siitä ei pitäisi olla kiinni. Ja olen kyllä puhelinyhteydessä molempiin vanhempiin että masennuksen kyllä olisin huomannut. Siksipä ihmettelenkin.

Kyllä minusta nuo kaupan valmiskakut (euroshopper..) ovat aika karuja ristiäistarjottavia! Enkä itse haluaisi että vauvani eläisi karvan keskellä. Vauva vaan sohvalle karvojen joukkoon (sitä karvaa oli tod.paljon!)

Otin paljon kuvia ristiäisissä mutta kuvat eivät ole oikein julkaisukelpoisia :D[/QUOTE]

Mä ainakin nautin, kun oman lapseni ristiäisissä sain vähän hengähtää vauvanhoidosta, kun oli niin monta innokasta syliin ottajaa. En siis tillittänyt koko ristiäisiä vauvaa silmiin ja leperellyt vaan nimenomaan seurustelin vieraidenkin kanssa.

Kakku kuin kakku, menetkö ristiäisiin pelkästään syömään?

Karvoista sanon vaan, että meilläkin niitä on ja toivottavasti antavat muksuille vastustuskykyä kaiken maailman allergioita sun muita vastaan...

Yhteistyössä