P
pulma
Vieras
olen seurustellut poikakaverini kanssa 3 vuotta, 2 vuotta asuttu yhdessä. olen jo ehkä noin vuoden verran pyöritellyt mielessäni, jos lähtisin tästä suhteesta. välillä on hyviä kausia jolloin olen onnellinen hänen kanssaan ja viimeissimmän hyvän kauden aikana kihlauduimme. olen jopa muutaman kerran lähtenyt kotoa pois miettimään asioita pariksi päiväksi, mutta lopputulokseen en ole päässyt. en osaa jättää häntä, en uskalla tehdä sitä. en ole onnellien, mutta en tiedä johtuuko onnettomuuteni minusta itsestäni vai suhteesta. hän on kuitenkin ihan hyvä mies ja en tiedä unelmoinko vain sellaisesta suhteesta jollaista ei voi edes saavuttaa. minua pelottaa myös ajatus palata takaisin sinkkuuteen. tiedän haluavani parisuhteen, perheen ja lapsia. en toisaalta haluaisi lähteä enää uutta suhdetta etsimään"", koska tunnen jo olevani vanha (25). pelkään että jään lopulta vain yksin. sinkkuaikani ovat aikaisemmin kestäneet aina kauan. juurikaan kukaan mies ei ole ollut minuun kiinnostunut, ei vilkaissut kahdesti. mutta silloin kun olen ollut varattu (kuten myös nyt)saan miehiltä paljon kehuja ja pari kertaa olen iltaa viettäessä kuullu miehen suusta:""saisit täältä kenet vain"". kavereiden mielestä olen kaunis ja hyväkroppainen. itse en pidä itseäni minään kaunottarena, ihan ok:n näköisenä kuitenkin. eihän se ulkonäkö ole se tärkein, mutta miksi viehätän miehiä vain silloin kun olen varattu. hyvin ujo olen, joten en usko käyttätyväni kovinkaan eritavalla olin sitten sinkku tai suhteessa. pelkään myös uutta suhdetta, koska nykyiseni tuntee minut ongelmineni päivineen. tuntuu etten jaksaisi aloittaa ihan alusta. myös seksi toisen kanssa pelottaa. nykyisessä suhteessani seksi on hyvin tylsää ja aina samalaista (olen joskus yrittänyt jotain piristystä siihen, mutta aina on palattu takasin samaan vanhaan). minä teen aina aloitteen (ja usein tulen torjutuksi). poikäystäväni ei halua, että kosketan häntä (pelkää kai laukeavansa liian nopeasti), joten olen vaan. kauhistuttaa ajatus harrastaa seksiä jonkun muun kanssa, koska olen hukannut kaikki aikaisemmat ""taitoni"". en nyt ole ollut mikään huippu sängyssä ennenkään, mutta sentään enemmän kuin nyt. niin paljon tuntuu olevan asioita, joiden takia pitäsi tyytyä tähän nykyiseen suhteeseen, mutta silti tuntuu että pitäisi päästä pois. mutta pois en uskallla lähteä koska pelkään jääväni yksin.