Ollako raskaana vaiko eikö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elo

Vieras
Viikko sitten kun menkkojen olisi pitänyt alkaa niin rintoja jomotti ja poltteli kamalasti ja sitten ei mitään. Valkovuotoa,kirkasta sellaista vaan runsaasti. Muuten ei tunnu juuri miltään, vähän joskus mahasta nippasee mutta ei pahasti. Minulla on sellainen luulo että jos on raskaana niin pitäisi tuntua joltain. Enkä uskalla enää testata kun tässä on matkan varrella ollut niin monta pettymystä :( Niin että tulin sitten tänne pähkäilemään ja kyselemään mitä mieltä te olette ja että tönisitte mua siihen suuntaan että uskaltaisin sen testin tehdä, ainakin ennen joulua :)

ja mulla on kaikki raskausoireet joka kuukais ja mittän siellä ei kuitenkaan tapahdu!

siis suosittelen sitä testiä. parempi pettymys nyt kuin viikon päästä.

ja mieti jos se onkin plussa!!!

viikko myöhässä! :D testiä tekemään heti. ei oo mullakaan ollu oireita tossa vaiheessa. paitsi nyt nelosen kaa. mutta hei...jokainen odotus on erilainen. ;)
*pitää peukkuja* b=)d

Kiitos kaikille potkimisista :) Poikkesin lähimpään apteekkiin tien toiselle puolelle ja äsken juuri testasin (arvatkaa tärisikö kädet ;) ) Ja plussahan se, piti kyllä noin kymmenen kertaa tarkistaa, enkä silti meinaa uskoa todeksi, pää on ihan sekaisin. Nyt sitten pähkäilen että kertoako miehelle jo nyt vai säästääkö jouluyllätykseksi... Onko väärin pantata tietoa viikko? Niin ja pystyisinköhän edes salaamaan, höh. Jos tästä raskaudesta syntyy vauva niin laskettu aika on sopivasti meidän 5v. hääpäivän tienoilla :) Olen niin onnellinen että sukat pyörii jalassa :) Mutta samalla pelottaa että mitäs jos kaikki ei menekään hyvin ja nyt intoilen turhaan, kaiken meille tapahtuneen jälkeen minusta on tullut pessimisti, mutta nyt yritän olla onnellinen optimisti.

jos luulet että pystyt pitää salaisuutena niin laita testi (teet vaikka uuden) ja laita pakettiin. siinä onkin ikimuistoinen lahja. :D

onnea odotukseen! :flower: :heart:

Minä oon kyllä niin huono pitään salaisuuksia että arvaisi se varmaan kuitenkin että jotain outoa on tekeillä :D kiitos onnitteluista kaikile, ei tätä meinaa vielä edes uskoa. Oikein odotan niitä oireita, uskoisi odottavansa ;)