Ollakko vai eikö olla? :)

Elikäs olemme mieheni kanssa yrittäneet esikoista viimeiset 3kk ja nyt en tiedä olisko tärpännyt vai ei..
Elikäs mulla alko n.viikko oviksesta (jonka siis tikutin..) ihmeelliset tuntemukset alavatsan sekä munasarjojen tietämillä. Hieman sen jälkeen kipeytyivät (todella pahasti :headwall: ) nännit ja kokoajan onkin pitkät päällä :LOL: :LOL: ja ruokakin maistuu ihmeen herkulliselta.. :D
Tyhmänä viellä testasin ovistestillä kun luin että se voi näyttää jossain tapauksessa raskauden ja eiköhän siihen pojahtanut 2 viivaa.. puuh!
Mulla on tällähetkellä menossa kp 26/34 joten milloinkohan aikasintaan olis mahdollisuus saada R-testi plussaamaan jos siellä mahassa nyt asuisikin jo joku :heart:
tiedän sen että kannattaisi odottaa siihen että menkat on myöhässä mutta tiedätte kaikki varmaan tunteen ettei millään malttaisi ja haluaa tietysti heti tietoa jos vaan on suinkin mahdollista :flower:
Ja onko noi mun tuntemuksetkaan edes mitään "oireita".. Olen kyllä sitä mieltä että nainen tulee hulluksi yrittäessään lasta. Kaikki oireet huomioidaan ja konstit käytetään mutta ei kai se nyt väärin ole kun paljon sitä pikkusta tahtois :heart:
 
Maamo
Ihanaa huomata, ettei ole höösääjä :D. Mä vaan huomasin kas kuukautiset ei ole alkaneet, kas rinnat on aika suuret, kas mitäs nyt. Niin joo, ai niin..voisinhan mä olla raskaana. Miehelle en ole vielä sanonut mitään. Testi on kyllä ostettu. Odottaa eteisessä kassissa :D.
 
Semmostahan se, kytätään kaikkia mahdollisia oireita... :) Mullaki löytyy välillä ties mitä oireita, yleensä kuitenki samat oireet loppukierrosta.

Ovistestiinhän tulee (liki) aina jonkulainen viiva.

Kannattaa sen r-testin kans odottaa että menkat on myöhässä, ettei vaan tule turhaan tehtyä. (Sepä se vasta veetuttaaki, jos tekee testin vähä etuajassa, ja menkat tuleeki sitte aivan normaaliaikaan...)
 
on se uskomatonta miten pienen paketin haluaminen voi ihmisen ajaa lähes hulluuden partaalle.. Ei tietysti tulisi viellä mieleen testata koska eihän siinä viellä varmaankaan mitään näkyisi mutta kyllä tuntuu että päivät valuu hitaasti eteenpäin kun pitäisi vartoilla se 8pv :headwall: On tämä naisena olo rankkaa, kun miehet ne vaan poimii kirsikan sen kakun päältä :LOL: :LOL: :LOL:
 
Juu, yksi nainen valitti, että jos synnyttäminen olisi miesten puuhaa, niin nämä tekisivät siitä helppoa ja mukavaa. Miehet vastasivat, että synnyttäminen oli ennen miesten puuhaa, mutta siitä haluttiin tehdä helppoa ja mukavaa.
 
viima80
aika mateli täälläkin aluksi tosi hitaasti. nyt takana jo puoli vuotta yritystä (ja 3 vuotta leikkimistä) niin huomaa vain et jaaha taas ollaan täällä loppupäässä ja kaikki alkaa alusta. mutt mulla on peukut pystyssä et nyytin saatte!
 
viima80 no kyllä teillä varmasti viellä tärppää :hug:
Niin sitähän ei koskaan tiedä kauan itse kukin joutuu kärvistelemään tätien kiusana ja koska pieni papu ilmoittaa tulostaan voimia ja onnea ja paljon plussia kaikille yrittäville .. :heart:
 

Yhteistyössä