Ollakko vai eikö olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nokoma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nokoma

Aktiivinen jäsen
21.12.2006
1 785
0
36
Tein sunnuntai aamuna rfsu:n raskaustestin, sain plussan. Olen tehnyt rfsu testejä kymmeniä ennen ja koskaan niihin ei ole tullut väriä, sunnuntaina tuli. Tänä aamuna päätin testata apteekin omalla ja kappas, ei viivaa ollenkaan, ei edes haamua. Mitä nyt??? Miten toinen voikin antaa negan??

Tässä nyt sitten mietin, että olenko raskaana vai en :ashamed:

Kierto on epäsäännöllinen, menkkojen pitäisi alkaa hetkellä minä hyvänsä, toivottavasti ei ala!!!!

RFSU testit on herkkyyttä 25. Sillä sain vuonna-05 haalean plussan ja apteekin omalla yms apteekkitesteillä negaa. Nyt se ollakko vai eiköolla on kaksivuotias pikkuneiti :heart: Onnea testaukseen ja varmaan sieltä se plussa tulee muillakin, kun jaksaa hetken odottaa. Mulla meni viikon verran, ennen kuin muilla testeillä näky mitään.

Ompas jännä tilanne sullakin :hug: Täällä nimittäin jännäillään vähän samoista syistä. Testasin viime viikolla rfsu:lla todellatodella haalean viivan, ja viikonloppuna negan apteekin testillä. Menkat pitäs alkaa hetkenä minä hyvänsä;)

Mä yritän kituuttaa perjantaihin ennen ku testaan. Eipä ole sitä ennen mitään syytä ("psyykkaa itseään"). Enää kolme päivää!!!

Eilen oli niin sellanen tunne että menkat alkaa, mutta vielä ovat poissa =) Mullakin on epäsäännöllinen kierto joten ei siitä sitten tiedä. Onkos sulla jotain lupaavia oireita ja millon ajattelit testailla? Tuu sit kertoon!!!!

Palelee koko ajan, siis ihan tolkuttomasti, mutta sehän voi olla vaikka sellaista et olen tulossa kipeäksi tms... Oikeastaan sehän tässä outoa onkin kun mitään oireita ei ole.... Normaalisti menkkojen aikaan olen, hmmmmm, kauniisti sanottuna tempperamenttinen :ashamed: :laugh:

Olen ihan malttamaton ja tein testin taas aamulla :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Haamu tuli, tai siis 10min päästä ihan haalean vaaleanpunainen :o

Nyt ihan oikeasti lopetan testaamisen perjantaihin saakka ja odotan (mikä on siis ihan vieras asia minulle)

JÄNNÄÄÄÄÄ!!!!

Minä pidän sinulle peukkuja ja varpaita pystyssä, että plussa tulisi.

Nokoma: Toivottavasti se on positiivinen tulos ihan selvästi, niin ei tarvitse pähkäillä enää sen jälkeen :D Ja eihän siun tarvitse lopettaa testailua, jos sie itse haluat testata yhä uudelleen ja uudelleen :D ;)

Itse käyn huomenna koulun jälkeen ostaa testin/testejä, mutta en tiedä milloin testaan. Tänään kp 31/33-34. Eikä minkäänlaisia tätioireita. Kn on takana (hyvä, että ylettää), kova ja kiinni. Kun taas viime kierrossa tähän aikaan oli todella pehmeä, edessä ja hiukan auki.

Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Tuosta kn tulikin mieleen, millainen se on raskauden ihan alussa???

Hmm :whistle: Sitä pitää kysyä joltain, joka tietää asiasta.. Mie en siitä tiiä.

Olen kuullut, että loppuvaiheessa se ois kiinni, ylettymättömissä ja kova.

Itse elättelen kyl suuria toiveita, että olisin raskautunut.. Mutta mieli tekee vain tepposet.

Mutta tosiaan viime kierros täs vaihees oli jo auki, pehmeä ja edessä -> täti tuli.

Minäkin sain hyvin vaalean haamun tänä aamulla,mutta siitä ei viitsi vielä iloita..testiajan sisällä tuli.Kuinka monta päivää Nokoma testailit? =)
mä en malta millään tuntuu ettei tummaa viivaa tuu ikinä.

No jos ihan rehellisesti sanotaan, niin sunnuntaina ekan kerran --> plussa, apteekin omalla maanantaina nega, RFSU:lla koko viikon plussaa ja nyt apteekin omalla plussa:) Mie kun en tuohon rfsu testiin oikein luottanut :ashamed: :ashamed:

Yhteistyössä