Ollaankohan palaamassa 50-luvulle, eikös se ole sitä retro meininkiä tässä lasten kasvatuksessakin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Että selkään vaan niin ,että selkä ja persus punottaa, niin niistä lapsista saadaa kilttejä kuin enkelit. Lasittuneet katseet ja apattinen lapsi, ah, mitä muutakaan voi lapsesta toivoa. Niinkö ?

Eihän lapset saa lapsia olla, niiden pitää jo tissillä tajuta, että tässähän tupsahdettiinkin aikuisten maailmaan heti kättelyssä.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja oletko:
ihan hullu? Noinko kasvatat lapsesi? Oletko itse kasvanut 50 luvulla?

Olisikohan ap viitannut näihin parhaillaan käynnissä oleviin keskusteluihin?

Kyllä, olen tuon toisen ketjun aloittaja.. en ole siis tuo joko kehui lyöneensä lastaan vaan toinen.

ap ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Kehui? Missä kohtaa? En mä vaan huomannut mitään vastaavaa kuten "Olen niin ylpeä kun löin" "Hakkasin hengiltä", "Turpiin vaan oli syytä tai ei"

No kyllähän tuossa hänen ketrjussaan oli selkeitä viitteitä siitä, että ei ollut juurikaan pahoillaan tekemästään, keksi syitä miksi näin "sai" tehdä.

ap

;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Että selkään vaan niin ,että selkä ja persus punottaa, niin niistä lapsista saadaa kilttejä kuin enkelit. Lasittuneet katseet ja apattinen lapsi, ah, mitä muutakaan voi lapsesta toivoa. Niinkö ?

Eihän lapset saa lapsia olla, niiden pitää jo tissillä tajuta, että tässähän tupsahdettiinkin aikuisten maailmaan heti kättelyssä.

Hei haloo! Onko sua hakattu 50-luvulla kun tää on sulle nyt näin sydämeen ottanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Muru:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hei haloo! Onko sua hakattu 50-luvulla kun tää on sulle nyt näin sydämeen ottanut.

Itse en vielä..luojan kiitos silloin elänyt, tosin olen kyllä selkääni saanut, vaikkakkaan en omille neljälle sitä ole antanut.

ap

No kukin tavallaan. En itte sivakois remmillä enkä risulla vaikka olenkin molempaa sorttia saanut ja reilusti, mutta jonkin sortin tukkapöllyä voisin harkita äärimmäisessä tilanteessa (niskavilloista kun tukistaa niin sattuu niiiiin saa*anasti!)
Itte kyllä ensisijaisesti suosisin puhetta. Jos tietyn ikäinen ymmärtää mitä saa ja mitä ei saa tehdä, niin varmaan ymmärtää puhettakin.

Yhteistyössä