Ollaanko me jotenkin harvinaisia?

  • Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti
mimmi
Mummoni minulle alkoi viikonloppuna tilittämään, että ollaan harvinaisia nuoria, koska meillä on kesämökki, kummallakin omat (maksetut) autot, oma rivitaloasunto sekä kaksi lasta. Ikää meillä 26v. ja pääkaupunkiseudulla asutaan. Mummoni mielestä ollaan kovin harvinaisia, mutta minun mielestä ihan normaaleja nuoria?
 
Niinpä niin...
No onpas se mukavata jos mummo pitää teitä jotenki poikkeuksena, teillähän tuntuu kaikkea löytyvän....Vähän nyt tuntuu omakehu haisevan tuossa jutussas...
 
sipatui
olette harvinaisia, mikäli teillä ei ole yhtään velkaa, eli kaikki muukin auton lisäksi ovat velattomia ja omilla tienesteillä hommattu, eli perintöä tms vanhemmilta saatua apua ei ole käytetty :)
 
Taidetaan mekin sitten olla harvinaisia =) meillä on kaksi omaa autoa (maksetut),maatila (juuri ostettu),oma kaksikerroksinen hirsitalo ja kaksi lasta kolmas tulossa ja meillä ikää 28v ja 29v. :kieh:

Paitsi meillä on järkyt velat ja maksetaan niitä varmaan hautaan asti.
 
sivusta seuraaja
Alkuperäinen kirjoittaja Äitee2:
Taidetaan mekin sitten olla harvinaisia =) meillä on kaksi omaa autoa (maksetut),maatila (juuri ostettu),oma kaksikerroksinen hirsitalo ja kaksi lasta kolmas tulossa ja meillä ikää 28v ja 29v. :kieh:
ja asutte jossain takahikiällä. On varmaan hiukan eri asia kuin esim. asua Helsingissä ja ostaa kaikki tuo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitee2:
Taidetaan mekin sitten olla harvinaisia =) meillä on kaksi omaa autoa (maksetut),maatila (juuri ostettu),oma kaksikerroksinen hirsitalo ja kaksi lasta kolmas tulossa ja meillä ikää 28v ja 29v. :kieh:
ja asutte jossain takahikiällä. On varmaan hiukan eri asia kuin esim. asua Helsingissä ja ostaa kaikki tuo.
Niin asutaankin mutta sehän on meitin asia :D
 
kateellinen
Ja taas kateus paistaa palstalaisten kirjoituksissa! Jos ap olisi kirjoittanut olevansa velkaantunut yh ilman autoa, niin johan olisi halauksia satanut, mutta kertoessaan onnistuneensa elämässä niin johan alkaa haukkuminen. En voi ymmärtää.
 
Sitä meillekin sanottiin että kun olin 18 ja mies 21 että kuinka nuorina ollaan tehty paljon.. :whistle:

-menty naimisiin
-hankittu auto
-ostettu rivitalokolmio

Mutta ei me mun mielestä aikaisin olla näissä asioissa liikkeellä..Hyvähän se on nuorena ottaa velkaa niin saa sen mahdollisesti aikaisemmin poiskin.. :)
 
mummeli
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Kyllä aika harvinaisia ja hyvävaraisia. Joko teillä on tosi hyvät palkat tai sitten oeltte saaneet vähän alkupääomaa. Tai jumalattomat velat.

Mutta oli teidän raha-asiat miten on, ei minua pahemmin vaivaa. Omapa on asianne.
Kyllähän tuon ikäiset jo on ehtineet opiskella hyvät ammatit itselleen, joten en pidä mitenkään erikoisena.
 
Hei
Puhytte omista maksetuista autoista. Tietenkin ne ovat tämän vuoden mallia? Auto kun voi maksaa 50-2000000000000? näin esimerkiksi. Velkaa asunnosta ja loma-asunnosta varmasti on ihan riittävästi =)
 
Niinpä niin...
Onhan se mukava jos asiat on elämässä hyvin mutta en minä tulisi tänne leuhkimaan sillä kuinka paljon omistan ja onko auto maksettu vai ei...
Täällä on aika helppo vetää roolia ja kertoa ihmisille kaikenlaista myös sellaista mitä oikeesti toivois itellä olevan, mutta uskon juu että ootte menestyviä nuoria ihmisiä. Voitinhan minäkin lotossa pari vuotta sitten 5 milj.euroa, uskokoon ken haluaa.... ;O)


 
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Puhytte omista maksetuista autoista. Tietenkin ne ovat tämän vuoden mallia? Auto kun voi maksaa 50-2000000000000? näin esimerkiksi. Velkaa asunnosta ja loma-asunnosta varmasti on ihan riittävästi =)
No meillä on ainakin vuoden -85 auto.Ainoona autona. B) :D
 

Yhteistyössä