Ollaanko me hulluja kun ostettiin reilun 2000 euron imuri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyytyväinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jos ostit sen sellaiselta myyjältä joka teki kotiesittelyn niin hullu olet! Imuria osataan kyllä markkinoida hienosti kun näytetään miten paljon pölyä lähtee mistäkin. Tuon esittelyn jälkeen olin itsekkin että wau! Mutta tein omalla imurilla myös testejä ja samat tulokset sain!! Tiesitkö muuten, että siihen imurin hirmu pitkään takuuseen ei kuulu mitkään muut osat kuin moottori? Kaikki muut saat ostaa itse.... Ja kalliilla!!!

Ette te hulluja ole, hulluus on ihan hyvä piirre ihmisessä ja se on vähän sama asia kuin uhkarohkeus. Sitä tarvitaan aina silloin tällöin. Mutta tyhmiä te olette, se on ikävämpi juttu. Toisaalta, ilman tyhmiä ei kauppa kävis. Eli asioilla on aina kaksi puolta.

Ette te hulluja ole, hulluus on ihan hyvä piirre ihmisessä ja se on vähän sama asia kuin uhkarohkeus. Sitä tarvitaan aina silloin tällöin. Mutta tyhmiä te olette, se on ikävämpi juttu. Toisaalta, ilman tyhmiä ei kauppa kävis. Eli asioilla on aina kaksi puolta.

:D hehee Onhan noita tehty turhempiakin ostoksia ja tää on kyllä ihan huippu kone!! Uskon että teistäkin jokainen ottais kyseisen koneen jos vaan sellaisen saisi. :)

aijai, noita höyrypesureita on niin monenlaisia, haluaisin tehokkaan - eli kunnon vempeleen, millä tulis kaikki helposti (!) ja kunnolla puhtaaks, ilman myrkkyjä.
Dolphin? reilut kaks tonnia... ???

Loppujen lopuksi asia on niin, että jokainen saa ite käyttää rahansa, miten lystää. Jos on varaa laittaa enempi rahaa johonkin laitteeseen ja on itse vakuuttunut sen toiminnasta, niin mitäpä sillä on väliä. Jos hinta tuntuu isolta, niin voipi ostaa halvemman.
Itse ei kokemusta noista.

No siis mulla on se harja ja kihveli siis se pitkä harja ja pitkä kahvainen kihveli nih hyvin saa pölyt ja roskat kerättyä ja listatkin samalla ja se oli ilmainen edellinen asukki oli jättänyt sen minulle joten se oli ilmainen. Ainiin se oli jättänyt mulle vuoden 2022 vuosikirja ja partsille pikku pöydän ja tuolin ja lamppuja erihuoneisiin mul olikin niin ettei ollut lamppuja itellä ni oli kiva tulla siltä osin ns valmiiseen kotiin. Itel viime muutos unohtui pari lamppua joiden lasku oli 70euroa. Siit et ne otti töpselistä sen katosta irti 2 lamppua. Et pitäiskö mun ruveta hoitaa lamppujen otto katosta johki 20e;) vai 50e? Mulle oli onni et tääl oli juttui ja kilo jauhoiki oli jätetty ja kilo sokeria. Se kilo sokeria on kestänyt mul 1.5vuotta. Mut tykkään laittaa sitä puuroon ja voita kans siihe puuroon harvoin syön puuroa miksi minä en koe puuroa täyttävänä? Jää jotenki nälkä sen jälkeen. Missä asteessa te yleensä keitätte puuron. Faijalt opin et laitan levy kakkoselle tai ykköselle jopa ja se rauhassa kiehuu kaurapuuro. Mä tykkäsin neljän viljan puurosta siit nallen et vois kyl seuraavaks kokeilla sitä. Ootteko te maistaneet nallen 4 viljan puuroa? Jos olette ni mitä mieltä? Mustikkaa kyl pitäisi kerätä ite sillonku mustikkaika ja ite pakastaa ettei tarvi pakaste pussei kalliil ostaa ja ei tuu muoviroskaa. Riittäisikö mustikka metsissä jos jokainen keräisi joka pystyy talven varalle ja kevään? Miten te jotka keräätte mustikan ja pakastatte sen kuin kauan teillä ne varannot riittää pakastimes ja mitä siten teette kun ne loppuu? Ja pakqstatteko mustikan pussiin vai sellaseen pieneen muovirasiaan? Kumpi on järkevempää? Mut se on eriasia viihtyykö itse metsällä mustikoita keräillen. Millasia tuntemuksia teille jotka keräätte marjoja se marjastaminen antaa. Pitäis löytää se marjastajan into mut se ei oikeen oo tarttunut vaik joskus keräillyt. Mut nyt itellä pikku pakaste lokero mihkä Ei kyl mitään juuri mahdu. Millasiin ruokiin te niitä pakaste marjoja käytätte? Marjoillehan pitäisi olla arkkupakastin ja se täynnä ja säännöstellä niitä esim mysleihin. Mun mielestä niis mysleis mis pikku banaanilastui ni niit vois olla enempi niit banaani lastui ja voisko sinne lisää vaik kuiva mansikka lastui ja mustikka vai voiko niistä tehä edes kuiva lastui?