Ollaanko itsekkäitä, jookos kookos? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Seanna

Aktiivinen jäsen
11.01.2009
1 982
0
36
Sain tän idean toiselta keskustelupalstalta (juu, petin teitä :D ), eli:

Kerro yksi asia minkä haluaisit ja perustele se itsekkäästi ajattelematta sitä puolisoa, salarakasta, lapsilaumaa tai mummin siskon kummin kaimaa, tai ylipäätään ketään toista.

Mä aloitan: Haluan uuden, hienon kameran. Olen kyllästynyt vanhaan, halpaan vekottimeen jonka ottamien kuvien laatu on niin surkea et ihan oksettaa. Haluan ottaa kauniita kuvia muistoksi jotta voin sitten kiikkustuolissa dementian kourissa yrittää muistella miltä maailma näytti silloin kun vielä olin nuori ja suussa oli omat hampaat :D

Mä haluaisin asua yksin jossain palveluasunnossa. Sillai, et kaikki käytännön hommat hoituis mun puolesta ja saisin vaan käyttää kaiken valveillaoloaikani omien kiinnostusteni parissa. Sellasta "memememe" -aikaa.

Minä haluaisin (käytän konditionaalia tarkoituksella ) matkustaa yksin Espanjaan ja kävellä sen Santiago de Compostela-reitin. En usko, että perheeni haluaa sinne sitä varten, mutta siinä menisi ainakin kuukausi, enkä oikein vielä tunne voivani yksityistä halua varten olla pois kotoa niin kauan. :)

Mä haluan pienen mummonmökin jostain "keskeltä ei mitään". Pihalle karjalankarhukoiran ja potkukelkan. Maakellarin. Naurismaan ja marjapensaita. Kirkkaanpunaisia pelargonioita verannan ikkunalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä haluan pienen mummonmökin jostain "keskeltä ei mitään". Pihalle karjalankarhukoiran ja potkukelkan. Maakellarin. Naurismaan ja marjapensaita. Kirkkaanpunaisia pelargonioita verannan ikkunalle.

*Keittis menee kauppaan potkukelkalla, kesät talvet* "mielikuvittelee" :D

mä haluan pariks viikoks ulkomaille, vaikka islantiin tai jonnekin etelän paikkaan. en halua olla vastuussa kenestäkään, en kuulla yhtään "äitiii" -huutoa. ja taidan ens kesänä lähteäkin=)

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
*Keittis menee kauppaan potkukelkalla, kesät talvet* "mielikuvittelee" :D
Hmm... :/ No vaihdan karjalankarhukoiran alaskanmalamuuttiin ja hankin potkukelkkaan irroitettavat pyörät lumetonta kautta varten :)

Mä haluun jonkun kivan villan Orhaniyesta tai Turunçista vaikkapa. Tai Gökovasta! Puutarhassa ankkoja ja aasi :heart: , sitruunapuita ja kaikenlaista. Mä voisin olla töissä jonkun sairaalan röntgenosastolla tai vaihtoehtoisesti omistaa pienen suloisen hotellin. Mies pyörittäisi veljiensä kanssa muutamaa ravintolaa. Lapsilla söpöt koulupuvut, tytöllä polvisukkien ja vekkihameen kera.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
mä haluan pariks viikoks ulkomaille, vaikka islantiin tai jonnekin etelän paikkaan. en halua olla vastuussa kenestäkään, en kuulla yhtään "äitiii" -huutoa. ja taidan ens kesänä lähteäkin=)

Tosta syystä suostuin kaksi tuntia kestäneeseen pään ja selän magneettikuvaan kesällä. Siellä putkessa kun tietää mistä pauke tulee eikä kukaan huuda äitiä kesken kaiken :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Et ihan vielä ole rollaattori-iässä kuitenkaan
:D
Jummijammi...malamuuttikäyttöinen rollaattori!!!!! Ja eiku patenttia hakemaan B)

Jumankekka! Tää idea menee heti testattavaksi, kunhan saan jonkun lainaamaan koiraa ton mun "kärryn" eteen :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Seanna:
Jumankekka! Tää idea menee heti testattavaksi, kunhan saan jonkun lainaamaan koiraa ton mun "kärryn" eteen :D :D
Mulla olis malamuutti, mutta se on jo "eläkkeellä". Eli lopetettiin vetäminen koiran täytettyä 10 vuotta. Nyt se on jo 13 v.

Mä haluaisin joka viikko yhden päivän yksin kotona, siis ns. työpäivän, kahdeksasta viiteen. Saisin tehdä niitä kaikenlaisia projekteja ja käsitöitä ja muita, jotka muuten aina jää siivouksen ja kodinhoidon jalkoihin, :(...

Yhteistyössä