Ollaan muuttamassa, äänestystä pukkaa =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksi juuri sinun asuinkuntaasi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miksi juuri sinun asuinkuntaasi?

Vieras
Eli haetaan nyt uutta kotia keski-uudelta maalta ja ihan mielenkiinnosta haluan tietää mikä paikka näistä saa ääniä eniten ja jos joku paikkakuntalainen sattuu olemaan paikalla niin olisin enemmän kun kiitollinen jos listaisit mulle ranskalaisilla viivoilla vaikka muutamat kaupungin plussat ja miinukset.
KIITOS!!!

-Järvenpää
-Kerava
-Vantaa
-Tuusula

kirkkonummi ja lohja on niin kaukana tosta alueesta minne halutaan... kun halutaan mielummin kerava-järvenpää suuntaan kun siitä helsinkiin päin... vantaa kuitenkin on vielä laskuissa mukana..

vantaa, kerava, tai järvenpää. Tuusulaan on hirveen huono julkinen liikenne. Vantaalla on vaan pieni osa alueita jossa suostun asumaan. hyvät alueet ovat ok, mutta hinnat taas ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vantaalainen:
vantaa, kerava, tai järvenpää. Tuusulaan on hirveen huono julkinen liikenne. Vantaalla on vaan pieni osa alueita jossa suostun asumaan. hyvät alueet ovat ok, mutta hinnat taas ei.

Jos nyt ei mietitä hintoja vaan niitä houkuttelevia alueita niin mitä suosittelisit vantaalta?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jos nyt ei mietitä hintoja vaan niitä houkuttelevia alueita niin mitä suosittelisit vantaalta?

esim. tammisto, ylästö, hämeenkylä, kartanonkoski/pakkala, vantaankoski.

ehdottomasti ei, koivukylä, korso, hakunila, länsimäki, tikkurila

ylläolevat alueet on hyviä lapsiperheille, paljon omakotitaloja ja rauhallista seutua, ei pubeja.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

esim. tammisto, ylästö, hämeenkylä, kartanonkoski/pakkala, vantaankoski.

ehdottomasti ei, koivukylä, korso, hakunila, länsimäki, tikkurila

ylläolevat alueet on hyviä lapsiperheille, paljon omakotitaloja ja rauhallista seutua, ei pubeja.

KIITOS tosta listasta <3

Keravalle kannattaa muuttaa, meillä on oma sähkölaitos ja talous vakaammalla pohjalla kuin naapurikunnissa. Tosin poliittiset päättäjät kinastelevat keskenään asioista, mutta niin ne tekevät muuallakin. Keravalla on hyvät ulkoilualueet. Ihmiset on mukavia, nin minäkin.

Keravalta on hyvät junayhteydet niin etelään kuin pohjoiseenkin

Mitäs aluetta majuri uskaltais keravalta suositella? oon kuullu et ahjo, kaleva, savio on kuin eri paikkakuntia, pitääkö paikkansa?

Itse asun Kalevassa joka on tosi rauhallista aluetta, eikä kuppiloita ole lähistöllä. Lisäksi Kalevassa on hyvät ulkoilureitit puistometsissä.

kiitos majuri! ja kerava on mielestäsi parempi kun esim. järvenpää? järvenpäästä olen kuullut että ainakin jampaa pitää vältellä, ei kuulema missään nimessä sinne asumaan... mikä alue järvenpäästä on hyvää aluetta, onko mikään?
Kuulooko kyrölä järvenpäähän? Sekin alue kiinnostais!

kiitos majuri! ja kerava on mielestäsi parempi kun esim. järvenpää? järvenpäästä olen kuullut että ainakin jampaa pitää vältellä, ei kuulema missään nimessä sinne asumaan... mikä alue järvenpäästä on hyvää aluetta, onko mikään?

Kyrölä kuuluu järvenpäähän, mutta siellä ei pysähdy juna kuin kerran tunnissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:

Onko keravalla avoimia päiväkoteja tms. missä olis mahdollisuus tutustua paikkakuntalaisiin?

Kiitos kun jaksat vastailla =)

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:

Onko keravalla avoimia päiväkoteja tms. missä olis mahdollisuus tutustua paikkakuntalaisiin?

Kiitos kun jaksat vastailla =)

En tiedä avoimista päiväkodeista, mutta hyvät ja suositut leikkipuistot tarjoavat varmasti hyvät mahdollisuudet tutustua paikkakunnan lapsiperheisiin.

Yhteistyössä