ollaan menossa synttäreille,lahja rahana mutta paljonko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka läheinen? Antaisin varmaan 15-40 euroa riippuen siitä, mikä suhteeni lapseen olisi. Esim. kummipojalle antaisin ton 40.

No minä en antaisi edes kummilapsellenikaan 40e aikamoisia summia vaan joillakin on jaella.
Ja rippilahjaksi varmaan 100e ja mahdollinen ylppärilahjako 500e ja naimisiin niin ainakin tuon laskuopin mukaan tonni

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Kuinka läheinen? Antaisin varmaan 15-40 euroa riippuen siitä, mikä suhteeni lapseen olisi. Esim. kummipojalle antaisin ton 40.

No minä en antaisi edes kummilapsellenikaan 40e aikamoisia summia vaan joillakin on jaella.
Ja rippilahjaksi varmaan 100e ja mahdollinen ylppärilahjako 500e ja naimisiin niin ainakin tuon laskuopin mukaan tonni

No kaikki varmaan antavat oman varallisuutensa ja sen mukaan, mikä hyvältä tuntuu. Se lienee sanomattakin selvää. Ap kysyi, minä vastasin.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Kummilapselle meillä on 50e ja tosiaan satanen kun pääsi ripille, tosin meni vähän yli kun rippiristi ei ihan ilmanen ole, häihin pitää sitten kattoa paljonko kun niiden aika joskus on.

Yhteistyössä