ollaan menossa lasten kanssa vähän pidemmälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kkk"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kkk"

Vieras
matkalle. tai no en tiiä onko 250km kauas mut kuitenkin ei olla aikaisemmin käyty niin pitkälllä matkalla. sukulaisten luo ollaan menossa, muutama yö ollaan. lapset on 6v ja 2v. mitä kaikkea kannattaa ottaa mukaan? mikä on teillä ollu semmosta tarpeellista?

Me oltiin alkukuusta 300km päässä 10kk ja 2v:n kanssa. Kolme yötä oltiin, ja otin jokaiselle päivälle 2 vaihtovaate kertaa. Itselle riitti jokaiselle päivälle yks + varavaatteet. Pyyhkeet, lakanat ym. hygienia- ja henkilökohtaiset tarvikkeet. Automatkalle pientä evästä. Ja ajomatka ajoitettiin niin, että lapset nukkui suurimman osan.

Ja ainahan jos jotain tarpeellista unohtuu, niin sen voi käydä ostamassa :)

Mä oon ottannu 2vaatekertaa vaihtiksia;lyhyen version (hame/tpaita) ja pitkän (housut/pitkähihanen) jos reissu 2pv-4pv. Jos sottaantuu ni aina voi jossai pestä ja kuivattaa - eikä pieni lika haittaa mitään.
Hammasharjat ja pesuaineet.
Evästä matkoille ja isommalle ehkä jotain peliä/kirjaa tms?

voi pyhä jyssäys.... ette ole käyneet missään. mitähän sitten tulisi Tallinnan risteilystä saati
eteleänmatkasta. En voi muuta kuin sääliä. Käytä kkk maalaisjärkeä mitä otat mukaan vai onko
tämä palsta täynnä uusavuttomia nulikoita.

Koen että olen lähdössä pitkälle matkalle 3 :n lapseni kanssa kun kohteena on KUUBA.

Mitäköhän pitäisi ottaa mukaan ? 3 vk ollaan , ja lentoaikakin 13 tuntia , lapset 9 - 12 vuotiaita .

eipä olla menossa risteilyille saati etelän matkoille, ei vois vähempää kiinnostaa.

kysyin nyt muuten vaan millaista varustusta ihmisillä on mukana..

kun tuntuu että minä olen kasannut aika paljon tavaraa mukaan ehkä jopa hieman liikaakin...

onko esim liioiteltua ottaa mukaan kuumemittari?

[QUOTE="viiru";24259503]voi pyhä jyssäys.... ette ole käyneet missään. mitähän sitten tulisi Tallinnan risteilystä saati
eteleänmatkasta. En voi muuta kuin sääliä. Käytä kkk maalaisjärkeä mitä otat mukaan vai onko
tämä palsta täynnä uusavuttomia nulikoita.[/QUOTE]

Peesaan 100%
:headwall:

[QUOTE="kkk";24259527]eipä olla menossa risteilyille saati etelän matkoille, ei vois vähempää kiinnostaa.
[/QUOTE]

Luuletko että sitten täällä kiinnostaa sun parin 3:n tunnin ajomatkan varusteet ? =)

Jos niillä sukulaisilla on itselläänkin pieniä lapsia niin et tavitse mitään muuta kuin vaatteet ja hammasharjat jne.

Jos ovat lapsettomia niin tarvitaan lisäksi potta(?) ja joku keksintö jossa 2v yltää syömään. Leluja ja lasten filmejä. Kuumemittari löytyy joka kodista, sitä ei tarvitse kuljettaa mukanaan.

Tällää matkustusaika niin että osuu pienemmän päiväuniaikaan.

Viimeksi muokattu:
potta löytyy heiltä ja syöttötuolikin... viimeksi kun sielä yksin vierailin ja olisin tarvinnut kuumemittaria ei heillä sellaista ollut eikä edes laastariakaan....

[QUOTE="kkk";24259603]potta löytyy heiltä ja syöttötuolikin... viimeksi kun sielä yksin vierailin ja olisin tarvinnut kuumemittaria ei heillä sellaista ollut eikä edes laastariakaan....[/QUOTE]

Ei tainnut sitten olla lapsiperhe...

Tuliaisiksi ehdotan kuumemittaria ja laastaripakettia ;)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä