Ollaan mekin pariskunta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Narsisti ja Marttyyri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Narsisti ja Marttyyri

Vieras
Meidän kotona vallitsee sopu ja rakkauden ilkmapiiri...niin kauan kuin minä pidän suuni supussa siitä, että minua ei kunnioiteta, mutta minulta odotetaan kunnioitusta ja teen tässä perustilanteessa kaikki kotityöt mukisematta. Eilen tuli tällainen mieleen kun väsyneenä neljeästä asti hereillä oleena halusin nukkumaan ja nuorimmainen ei. Isänsä istui koneella niin kehtasin prkl pyytää siltä vähän apua että saisin edes vessassa käydä, niin tämä alkaa yhtäkkiä paasaamaan ja huutamaan että häntä ei kunnioiteta, vaikak hän äy töissä ja elättää meitä. Jätin sen siihen mätänemään, mutta kun lapsi ei vieläkään nukahtanut niin aattelimpa viedä ukolle kun kerran valvoi. Sanoinpa sitte että ota sinä nyt tämä kun oot niin erinomainen. Ihan hulluna alko karjumaan omaa erinomaisuuttaan ja kuinka häntä ei arvosteta. lapsi itki paniikissa sen sylissä. Minä menin sänkyyn ja mies tuli perässä ja HEITTI vauva minun päälle puolen metrin korkeudelta. Jatko vielä vähän karjumistaan mutta meni pois. Sain sitte vähän ajan päästä lapsen nukkumaan mutten sitte ite väsymyksestä huolimatta saanu unta, kun tuli niin helvetin paha olo siitä kuinka vähän mua arvostetaan ja kuinka se saatanan tollo ei NÄE kuinka arvostan hännen työssäkäyntiään, kun aina kun se on nukkumassa, annan sen nukkua rauhassa ja koitan hiljentää lapset nopeasti jos heräävät. AINA hoidan kaiken kotona mukisematta että herra saa levätä. Vittu alkaa karista minun kunnioitus tuommosta kusipäätä kohtaan. Tunnin makasin hereillä itkien ja miettien pitkästä aikaa että oispa kiva erota tuosta paskiaisesta. Olis elämä paljon helpompaa. Vaan kun en halua luopua tästä talosta, kun kaupungin vuokra-asunnot on niin paskoja eikä oikein muitakaan oo....

Aamulla sitte olin ymmärettävästi vähän naama vakavana. Purin pahaa oloani siivotessa. Paskiainen sitte nousee tuolta ja yrittää tulla halailemaan on muka niin sori sori ja kehtaa ihmetellä miksi en halua halata tai antaa pusua. :headwall: no annoin sitte ihan pienen että sain pois kimpustani. Ärsyttävä ukko. mutta kun sitä rakastaakin.. täytyy vissiin kirjoittaa sille kirje, kun sen kanssa on mahdotonta keskustella....

Kyllä mä kunnioitan ja rakastan lapsiani. En minä mitään tekis heitä satuttaakseni. Jos olisin ollu tuon jälkeen vain vihainen enkä itkuinen, olisin mennyt sanomaan ukolle pari sanaa takasin kun lapsi nukahti, mutta kun en halunnu että se näkee mun kyyneleet. ja olin vähän lukossa... Mun sisällä on sellainen seesteinen rakkautta uhkuva möllykkä ja rakastan kaikkia lapsiani yhtä paljon ja miestä melkein yhtä paljon ku lapsia. en ikinä pystyisi satuttaa.. mutta ärsyttää että menen tuollaisissa tilanteissa ihan lukkoon enkä pysty kunnolla vastaamaan mitä mielessä on, vaan tuo saa täysin polkea minut jalkoihinsa...

Yhteistyössä