Ollaan me kyllä kaks tumpeloa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Neiti väänsi kunnon lastin vaippaan ja kävin pesemässä, no eihän se kakka lähtenyt tuolta pimpasta kunnolla ja kaikki sanovat,että hangata ei saa sieltä. Meitä oli sitten lopuksi siinä kaksi tumpelo aikuista pesemässä, toinen pitää vauvaa ja toinen suihkuttelee käsisuihkulla epätoivoisena. :D Oikea operaatio Kakka tällä kertaa, pojilla ainakin oli hauskaa. :laugh:

Mä oon just tota samaa miettinyt et jos ois tyttö niin kuinka tosta torttupuolesta osais selvitä??

Uskoisin että saattaa tulla muitakin ylläreitä pikkuneidin ( ja vielä vähän isommankin ) kanssa kun on noihin jäppisiin totunut :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mä oon just tota samaa miettinyt et jos ois tyttö niin kuinka tosta torttupuolesta osais selvitä??

Uskoisin että saattaa tulla muitakin ylläreitä pikkuneidin ( ja vielä vähän isommankin ) kanssa kun on noihin jäppisiin totunut :D

höh, en oo hoksannu edes et tossa jotain ihmeellistä ois ja tyttö nyt kohta 2v
ja esikoinen oli meilläkin poika

Alkuperäinen kirjoittaja hidas?:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:

höh, en oo hoksannu edes et tossa jotain ihmeellistä ois ja tyttö nyt kohta 2v
ja esikoinen oli meilläkin poika

No meillä on kolme poikaa ja ihan oikeesti me ollaan vähän hakusessa tuon tytön kanssa. :D

:D Meillä taas esikoinen on tyttö ja kun seuraava oli poika niin mä ihmettelin että onpa helppo pestä kakka pois :D

Mutta onhan tytön kakka vaikeampi silleen kun sitä menee joka koloon, mutta kyllä mä ainakin ihan normaalisti aina pesin. Ja joka kerta onnistuin, jos johonkin jäi niin sitten otin loput esim. pyllypyyhkeellä tai pehmosella paperilla. =)

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
:D Meillä taas esikoinen on tyttö ja kun seuraava oli poika niin mä ihmettelin että onpa helppo pestä kakka pois :D

Mutta onhan tytön kakka vaikeampi silleen kun sitä menee joka koloon, mutta kyllä mä ainakin ihan normaalisti aina pesin. Ja joka kerta onnistuin, jos johonkin jäi niin sitten otin loput esim. pyllypyyhkeellä tai pehmosella paperilla. =)
Ihan just näin meilläkin. Muistan hyvin ekan kerran kun pesin pojan pyllyn, kokemusta siis aiemmin vain tytön pesusta. Käsi tietty osui kasseihin ja oikein pelästyin että mitä IHMETTÄ täällä on kunnes tajusin... :)

Niin, että montako aikuista tarvitaan vaihtamaan kakkavaippa... :D
No joo: mä voisin kans olla aika hakusessa tytön kanssa - jotenki vaikea kuvitella itseäni tytön äitinä kun on noi kaks poikaa.

Mä oon pessy silleen huljuttamalla tai räiskimällä vettä kädellä. ku tarpeeks antaa veelle vauhtia ni paine pesee kakat poi ihan ilman mitään hankausta. Vaikeasti ja huonosti selitetty mutta ymmärrätte varmaan :-D