Ollaan kuopuksen kanssa oltu hereillä jo kohta tunti

Hohhoijaa. Nukahti illalla joskus kymmenen jälkeen, heräs puoli yhden jälkeen. Kantelin ja laitoin takas nukkumaan. Nyt heräs 10 vaille viisi sitten ylös. Äiti ois ihan silmät ristissä vielä. Esikoinen, kissat ja mies nukkuu vielä. Mitä sitä näin aikaisin voi muka tehdä? :eek:
 
Ei viitsi pyykkikonetta laittaa pyörimään kun muut nukkuu. Ei voi imuroida eikä muutenkaan kolistella. Voi vaan istua hiljaa tässä kunnes kuopus hermostuu ja vaatii huomiota ( ja sitä tapahtuu usein, lähes koko ajan :D ). Väsyttäiskin kivasti.
 
tyuo
Mä oon hereillä, tulevan kuopuksen ansiosta ;)

Kävin vessassa puol tuntia sit pissalla... ku menin taks nukkuu, ni alko sellainen meno vatsassa ettei nuku erkkikään.. ennakoi kai tulevaa
 
Glow
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Ei viitsi pyykkikonetta laittaa pyörimään kun muut nukkuu. Ei voi imuroida eikä muutenkaan kolistella. Voi vaan istua hiljaa tässä kunnes kuopus hermostuu ja vaatii huomiota ( ja sitä tapahtuu usein, lähes koko ajan :D ). Väsyttäiskin kivasti.
Juurikin näin... milloinkahan mä saisin nukkua :attn:
 
Mä tykkään laittaa mtv 3:sen päälle. Sieltä tulee"se oikea". Siinä aina joku pirtsakka nuori höpisee, ei sitten ole niin orpo olo. Mun kuopus on kyllä jo kuusi vuotta, mutta heräsi tänäänkin kuudelta.
 
Meillä kuopus 1v 2kk ja heräilee miten millonkin. Nyt vissiin hampaat vaivaa kun iltaunille käyminenkin oli kamalan hankalaa, heräs puoli yhdeltä ja nyt sitten 10 vaille viisi nousi ylös. Hetken oli hereillä ja vein takas sänkyyn. Nukku 10-15 min. ja heräs itkemään taas.
Oltiin hetki hereillä ja vein taas sänkyyn ja nukahti, nukku n. ½ tuntia ja nyt on sitten hereillä jo molemmat tytöt.
Ja minulla on oikeasti ( onkohan eka kerta elämässä ) oikeasti vaikea saada silmiä pysymään auki. Meinasin että käyn vaivihkaa kyselemässä mieheltä että voitaisiinko vaihtaa vuoroja. Aamulla oli tarkotus kuitenkin lähteä siivoamaan ja tekemään viimisiä pakkauksia/muuttokuormia vanhasta asunnosta. En jaksa millään jos en saa esim. varttia huilata ennen sitä :snotty:
 
Meillä tuo lapsonen yritti herätä vähän ennen kuutta, mutta mä olin paha äiti ja en suostunut nousemaan ylös vaan otin lapsen viereen ja siihen sitten vähän päästä nukahtikin uudestaan. Meillä ei keskellä yötä hirveän herkästi herätä.
 

Yhteistyössä