Olkipukki hommattu kuusen juurelle, mutta mistä himmeli??

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Myydäänkö yleensä jossain Joulumarkkinoilla himmeleitä, vai pitäisikö sitä koittaa itse värkätä, mutta saako sitten olkia mistä? Niin ja jos niitä myydään, niin minkä hintaisia ne suurinpiirtein on?

Mä olen syksyn aikana metsästänyt myös himmeliä ja tasan yhden olen löytänyt joulumarkkinoilta. Se maksoi noin 30 euroa. Ei ollut kuitenkaan nätti, joten jäi ostamatta. Vähissä ovat himmelit. Olen itsekin ajatellut, josko itse tekisin, mutta ajatuksen asteella olen vasta.

Olkia on valmiiksi pakattuna ja pätkittynä ainakin Tiimarissa, sellaisia kynälaatikon tyylisiä. Tai ole laiska ja tee beigeistä mehupilleista B)

Oljet kannattaa kostuttaa etukäteen etteivät halkeile.

[QUOTE="vieras";25231717]Olkia on valmiiksi pakattuna ja pätkittynä ainakin Tiimarissa, sellaisia kynälaatikon tyylisiä. Tai ole laiska ja tee beigeistä mehupilleista B)

Oljet kannattaa kostuttaa etukäteen etteivät halkeile.[/QUOTE]

Pitääpi vissiin itse kokeilla tuota tekemistä =)

Meillä sellaisen teki nelosluokkalainen tyttö meille himmelin koulussa. Mä voisin laittaa tänne vaikka kuvaa minkä mallinen sen sit pitäis olla . Josko tuolla photosysteemillä suostuisi piirtämään.

Eli en osannut mutta näin.
Sen tulee näyttää, että ylhäällä ois kolme kolmiota rivissä ja alhaalla kolme niitä yläpuolisia vastakkain.
Lisäksi vasemmaisimman kolmion yläkulmasta lähtee vielä yksi tikku vasemmalle suoraan. Sitten kasataan.

Alkuperäinen kirjoittaja ääippä;25232261:
Eli en osannut mutta näin.
Sen tulee näyttää, että ylhäällä ois kolme kolmiota rivissä ja alhaalla kolme niitä yläpuolisia vastakkain.
Lisäksi vasemmaisimman kolmion yläkulmasta lähtee vielä yksi tikku vasemmalle suoraan. Sitten kasataan.

Himmeleitähän on vaikka minkämallisia... En ohjeita nyt kaivannut, vaan tietoa mistä niitä sais, ettei tarvis itse tehdä =)

Senni Tonnikalle kiitos hyvästä ideasta.
Innostuin minäkin hankkimaan olkia.
Ajattelin että torstaina voitaisiin askarrella himmeleitä..

:)

himmelikesken.jpg

• Tykkää
Reactions: Senni Tonnika

Yhteistyössä