olkapääleikkaus - paljonkohan vakuutus korvais yksityisellä?*muoks* ei jumankekka!!

vieras
Mulla pohjolassa vapaa-ajan tapaturmavakuutus
Mulla murtu sormi joka leikattiin yksityisellä lääkaeiasemalla ja jonko minä joudun nyt itse maksamaan.
Itse jouduin maksamaan siksi koska minulla ei ollut vakuutusyhtiöltä maksusitoomusta.
Ja miksi ei ollut, no siksi koska maksusitoomuksen saaminen kestää noin kolme viikkoa.
Toisin sanoen minun olisi pitänyt oottaa 3 viikkoa ja mennä sitten vasta hoidattamaan vammani.
Eli onko tälläisella vakuutuksella mitään virkaa muuta kuin vakuutusyhtiölle hyvä pisnes
 
Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Mikset voi mennä arviointiin yksityiselle ortopedille ja leikkaukseen kunnalliselle puolelle? Tulisi ainakin lähete leikkaukseen nopeammin...
Ei kuulemma toimi sillain. Se on oltava keskussairaalan oma ortopedi, joka arvioi. :headwall:
Tää toimi mun miehellä eli meni yksityiselle tietylle lääkärille. Lääkäri kirjoitti lähetteen itselleen keskussairaalaan. Eli sama lääkäri kunnallisella ja yksityisellä. Varsinkin kun kunnallisessa ei tälle tietylle lääkärille pääse suoraan vaan on mentävä tk:n ja sit jonkun erikoistuvan ortopedin kautta. Ja tää tietty lääkäri on kuitenkin ainoa joka pystyi leikkaaman miehen olkapään.
 
m
mulla oli jänne revenny pääsin kyllä nopeesti hoitoon. muutama kuukausi ortopedille jonotusta, heti mangneettikuvaukseen ja leikkaus kuukauden kuluttua. itse soitin leikkausjonon pitäjälle ja anto leikkauksen viikon päähän. keväällä leikattu olkapää
 
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
Joo. Ensin se leikattiin Nokian tk:ssa, ihan tavis kirurgi, magneettikuvissa kävin ensin yms. Sit porasin kirurgin vastaanotolla et haluun lähetteen TAYS:iin, sain 2kk päähän ajan ja siitä n.1kk päästä leikkausajan. leikkausaika tuli 3vkon varotusajalla. Jeejee :D

Mulla menee käsi pois paikaltaan koko ajan, nivelkapseli on vallan pois/murskaantunu, sit ne sivut mitkä pitää olkapäätä paikallaan on ihan tohjona yms. niin ja luun siruja poistettiin ekassa leikkauksessa. Mutta nyt tosiaan käsikirurgi leikkaapi :D
Onko leikkavan lääkärin nimikirjaimet T. V.? Ihan olen puhtaasti utelias, ja jos on voin kehua hyväksi lääkäriksi.
 

Yhteistyössä