Olkapää ongelma

Onko kellään kokemusta kiertäjäkalvosimen repeämän korjaamisesta? Varsinkin siitä että onnistuuko korjaaminen jos repeämä on esim. yli vuodenkin vanha?

Mun oikea olkapää on ollu n. 1,5 vuotta nyt järkyttävän kipeä ja olen hypännyt sen kanssa TK:ssa harva se kuukausi tämän ajan. Tutkittu ei juuri ole, hoidettu vain oireita eli olen saanut kortisonia, särkylääkkeitä, fysioterapia lähetteen ja kun se ei auttanut niin ihan normi hierojalla kävin. Kyllästyin tähän tilanteeseen ja lainasin rahat yksityisellä käymiseen ja magneettikuvasta löytyi tuo repeämä. Netistä vain luin että korjausleikkaus pitäisi mielellään tehdä parin kuukauden sisällä repeämän synnystä ja mullahan se on jo TODELLA myöhäistä. Plus sitte tietenki joudun jonottaa julkiselle leikkausta johon siihenki tuhriintuu vähintään se puoli vuotta...

Pelkään että tuota olkaa ei saada kuntoon enää. En ole nyt viimeiseen 5kk nukkunut öisin kun ihan muutaman hassun tunnin sillä leposärky on ihan järkyttävää! Ja koska mun käsi kyllä nousee ja voin sitä liikuttaa niin ei olla varmaan ajateltu että siinä mitään suurempaa vikaan on. Voimaa tuossa kädessä ei ole juurikaan enää jäljellä ja kipu on SIETÄMÄTÖNTÄ. Ihan kiva jos käsi on pilalla kun ikääkin on vasta 26 vuotta joten tulee helvetin pitkä ja tuskanen elämä jos tää nyt jää tällaseks.
 

Yhteistyössä