H
"huh huh"
Vieras
Liittymä lopetettu vuosi sitten, sanoin asiakkuuteni irti. N. puoli vuotta sen jälkeen tuli jonkinlainen mitätön jäännöslasku, jonka maksoin kiltisti pois vaikka ihmettelin miten niin monen kuukauden jälkeen tulee taas lasku. Jotain maksamattomia kuukausimaksuja siinä oli ja hinta alle 10. Nyt puolen vuoden jälkeen tuli taas joku lasku. Soittamaan dna:lle, 10 minuutin jonotus ja lopulta aspa sieltä kaivelee jostain tiedon että pääliittymän rinnalla on ollut joku varaliittymä varanumerolla ja varasimkortilla (jonka minun muistin mukaan piti olla maksuton), josta nuo maksut juoksee. No ok, olkoon niin mutta miksi sitä ei ole _suljettu kun sanoin asiakkuuteni irti ja lopetin pääliittymän_? Kuulemma siksi tuo selitys nyt ei päde, kun olen maksanut sen mitättömän laskun puoli vuotta sitten, joka kertoo kuulemma siitä että olen itse ollut tietoinen tämän liittymän olemassa olosta edelleen.
Laskun summa on ihan mitätön, 4 mutta ihan periaatteesta veetuttaa kuin pientä oravaa. Sanonpa vaan muille että olkaa tosi tarkkoina sopimus ja laskuasioiden kanssa! Se että kysyt onko kaikki nyt irtisanottu ja ok ja vastaus on myöntävä, ei tarkoita että asiat todellakin on ok. Ne jätetään mainitsematta mitä asiakas ei erikseen muista itse sanoa, ja laskut rullaa ja ne rullaa sitten monta kuukautta, koska eivät lähetä pieniä laskuja juurikin esim. puoleen vuoteen.
Voin vaan kuvitella kuinka näillä pienillä puroilla nyhdetään rahaa esim. vanhuksilta.
Tämän varaliittymän saa kuitenkin kuulemma irtisanoa 2 viikon irtisanomisajalla
Laskun summa on ihan mitätön, 4 mutta ihan periaatteesta veetuttaa kuin pientä oravaa. Sanonpa vaan muille että olkaa tosi tarkkoina sopimus ja laskuasioiden kanssa! Se että kysyt onko kaikki nyt irtisanottu ja ok ja vastaus on myöntävä, ei tarkoita että asiat todellakin on ok. Ne jätetään mainitsematta mitä asiakas ei erikseen muista itse sanoa, ja laskut rullaa ja ne rullaa sitten monta kuukautta, koska eivät lähetä pieniä laskuja juurikin esim. puoleen vuoteen.
Voin vaan kuvitella kuinka näillä pienillä puroilla nyhdetään rahaa esim. vanhuksilta.
Tämän varaliittymän saa kuitenkin kuulemma irtisanoa 2 viikon irtisanomisajalla