olkaa onnellisia te keillä on hyvä mies!!

  • Viestiketjun aloittaja "plääh"
  • Ensimmäinen viesti
"plääh"
Mun mies ei juo polta tai lyö tai petä mutta muuten ihan paska. Yhtään ei perhettä ajattele missään ja on muutenkin ihan luuseri tai renttu. Arvostelee mua kaikessa, keitän perunat väärin tai olen kaupassa väärin tms. =( Tämä heijastuu väkisinkin muihin elämän alueisiin.
 
"vieras"
[QUOTE="plääh";26839244]Mun mies ei juo polta tai lyö tai petä mutta muuten ihan paska. Yhtään ei perhettä ajattele missään ja on muutenkin ihan luuseri tai renttu. Arvostelee mua kaikessa, keitän perunat väärin tai olen kaupassa väärin tms. =( Tämä heijastuu väkisinkin muihin elämän alueisiin.[/QUOTE]

Eikö kaikissä miehissä ole nuo viat?
 
Pakko sano, että juu'u olen onnellinen koska minulla on mies joka ei koskaan arvostele minua, ellei sitten toki ole aihetta siihen. Hän kyllä tupakoi ja välillä sauna kaljan ottaa, mutta se ei meidän perhe elämää häiritse :) Oletko puhunut miehellesi, että miltä sinusta tuntuu ?
 
[QUOTE="vieras";26839331]Eikö kaikissä miehissä ole nuo viat?[/QUOTE]

No ei mun miehessä ainakaan. Jos meillä joku arvostelee toisen tekemisiä niin minä ja itsekin yritän päästä siitä tavasta eroon...
 
"Suski"
Mullakin on siinä mielessä hyvä mies että on vakituinen työpaikka, rauhallinen, kiltti, ei juo pahemmin, ehkä kerran vuodessa juo kännit, jos sillonkaan, mutta isot miinukset.. Ei hemmottele, ei anna läheisyyttä, ei kehu koskaan vaikka ois jtn ulkonäössä muuttunut, haukkuu välillä. Mää niin haluan uuden miehen ja kaikkee hassuttelua. Painukoot mun mies vanhainkotiin kiikkuun. Se on 41, mä 28.
 
Nääs
[QUOTE="Suski";26839537]Mullakin on siinä mielessä hyvä mies että on vakituinen työpaikka, rauhallinen, kiltti, ei juo pahemmin, ehkä kerran vuodessa juo kännit, jos sillonkaan, mutta isot miinukset.. Ei hemmottele, ei anna läheisyyttä, ei kehu koskaan vaikka ois jtn ulkonäössä muuttunut, haukkuu välillä. Mää niin haluan uuden miehen ja kaikkee hassuttelua. Painukoot mun mies vanhainkotiin kiikkuun. Se on 41, mä 28.[/QUOTE]

Ai nytkö vasta huomasit , että ikäero on liikaa sulle.
 
Oon onnellinen, koska oon kokenut paskan miehen tai miehet. Toi jaksaa olla kiinnostunut kaikesta mitä teen ja hoitaa kotia ja tehdä kaikkensa meidän eteen. Ei voi muuta kuin ihmetellä miten oon ansainnut tollasen miehen. Toivottavasti sinäkin vielä löydät onnen :) tai sun mies ottaa pään perseestään.
 
"vieras"
[QUOTE="plääh";26840275]niin mitäköhän tässä tilanteessa pitäisi tehdä? Mies tuskin tuosta paranee vuosien myötä vaan vain pahenee.[/QUOTE]

No jos et jaksa kattoa, niin eroa. Jos jaksat ja rakastat ja rakkaus peittoaa kaiken kuittailun, niin mikäpäs siinä sitten. Itse vaan mietin aina, että yksi elämä; miksi tuhlata se ihmiseen, joka ahdistaa?
 

Yhteistyössä