Olkaa oikeesti onnellisia, että teillä on mies. Älkääkä jatkuvasti valittako mitä paskaa ne on taas olevinaan tehneet. Pitkä sinkk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärripurri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärripurri

Vieras
ärsyttää, kun valitetaan miesten tekemisistä, mieshän ei palstalaisten mukaan sais tehdä juurikaan mitään. Olkaa nyt juma onnellisia että teillä on se ukko siellä kotona, mä en edes seurustele. Ei miehen miestä moneen vuoteen

Mut tarkoitankin nyt niitä, jotka valittavat miehestä joka ei oikeasti ole edes mitään kovin väärää tehnyt. Valitetaan ja valitetaan... aina vaan... mihinkään ei olla tyytyväisiä jne..

KUKAAN ei ole täydellinen

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
No ei ihan jokaisesta miehestä kannata olla onnellinen. Sinkkuna parempi kuin paskan äijän kanssa.

Ei, vaan pääasia että ylipäänsä on mies, vaikka sitten huonompikin. Ilman miestä et ole mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ennemmin sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa.

no sepä tässä just onkin pointtina, kun moni pitää parisuhdetta huonona, jos mies nyt kerran haluaa mennä jonnekkin yksin tms mistä näkyy palstalla valitettavan. Jos mä saisin päättää, olisinko ollut sinkkuna yli 4 vuotta, vai olisinko parisuhteessa, jossa on noinkin vähäpätöisiä ongelmia, valitsisin jälkimmäisen

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ennemmin sinkkuna kuin huonossa parisuhteessa.

no sepä tässä just onkin pointtina, kun moni pitää parisuhdetta huonona, jos mies nyt kerran haluaa mennä jonnekkin yksin tms mistä näkyy palstalla valitettavan. Jos mä saisin päättää, olisinko ollut sinkkuna yli 4 vuotta, vai olisinko parisuhteessa, jossa on noinkin vähäpätöisiä ongelmia, valitsisin jälkimmäisen

Onko joku oikeasti sanonut, että parisuhde olisi huono, jos mies kerran haluaa mennä johonkin yksin. Valitetaanhan täällä esim lapsien uhmakohtauksista tai hankalasta nukuttamisestakin, mutta harvoin kukaan lapsista on valmiita luopumaan tai heitä sen vuoksi vähemmän rakastaisi.

Yhteistyössä