olkaa mulle alottelu seurana :) Hengissä ollaan, tapahtumia vähän kertoiltu...

Tilanne on nyt se, että oon menos yksin viihteelle ja hei onhan tää mälsää yksin alotella!!! Olkaas nyt kivoja ja pitäkää mulle vähä alottelu seuraa...
Täs vedän vähä sipsii ja dippii ja mietin joko pian korkkais ekan?
 
Itsekin mietiskelin tuossa pari viikkoa sitten, että viitsiikö sitä yksinään lähteä juhlimaan kun yleenäsa aina joku kaveri ollut mukana, mutta onneksi tuli lähdettyä. Oli tosi hauskaa :D Toivottavasti sullekin tulee hauska ilta! :)
 
Eerika
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja Eerika:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
yksin meen ko ei oo kaveria, kaikilla muuta tai peru.
Ja juu tampereelle suuntaan...
Jos seuraa kelepaa niin musta saat bailu kamun täksi illaksi.
Ootko sä menos kans bepoppiin va? Ja missäs siun kaikki omat kaverit on?
En oo soittanut kenellekkään enkä kysellyt. Ei kukaan lähtisi enään näin pienellä varotusajalla. En ole bepoppiin suunnitellu meneväni vaan onnelaan tai ilvekseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eerika:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja Eerika:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
yksin meen ko ei oo kaveria, kaikilla muuta tai peru.
Ja juu tampereelle suuntaan...
Jos seuraa kelepaa niin musta saat bailu kamun täksi illaksi.
Ootko sä menos kans bepoppiin va? Ja missäs siun kaikki omat kaverit on?
En oo soittanut kenellekkään enkä kysellyt. Ei kukaan lähtisi enään näin pienellä varotusajalla. En ole bepoppiin suunnitellu meneväni vaan onnelaan tai ilvekseen.
Paljonko sulla on ikää? Mä taidan kuitenki valita sen bepopin...
 
Eerika
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja Eerika:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Alkuperäinen kirjoittaja Eerika:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
yksin meen ko ei oo kaveria, kaikilla muuta tai peru.
Ja juu tampereelle suuntaan...
Jos seuraa kelepaa niin musta saat bailu kamun täksi illaksi.
Ootko sä menos kans bepoppiin va? Ja missäs siun kaikki omat kaverit on?
En oo soittanut kenellekkään enkä kysellyt. Ei kukaan lähtisi enään näin pienellä varotusajalla. En ole bepoppiin suunnitellu meneväni vaan onnelaan tai ilvekseen.
Paljonko sulla on ikää? Mä taidan kuitenki valita sen bepopin...
25, juu minä sanon ei kiitos bepopille.
 
Eerika
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kertokaas ap ja Eerika,millasia paikkoja nää on,siis bepop,onnela ja ilves?=)
Onnelassa käy 20-45 v ihmisiä, siä on eri musiikki kohtia, kai, en oo siä nyt 6 kk käynyt, ilves on aikuisten yökerho, siellä käy 25 v eteenpäin ihmisiä. Bepopista en välitä kun siellä käy alaikäsiä ja hirveen nuoria.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kertokaas ap ja Eerika,millasia paikkoja nää on,siis bepop,onnela ja ilves?=)
Onnelas on discopuoli, suomipoppi puoli missä saa tanssia pöydillä ja rokki puoli....bepopis on semmosta 50-60luvun rokkenrollia ja tän päivän hittejä jonku verran...todella näkemisen arvoinen paikka sisustukseen on panostettu!
 
Eerika
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
eerika: Mä sanon ei ilvekselle...onnela kyl ihan jees. Tosin viihdyn lähinnä siellä suomipoppi puolen pöydillä...mites sä?
Mä en oo käynyt onnelassa 6 kk, olin kuulevinani joltain et siä ois näitä tiettyjä kohtia mis eri musaa ni poistettu, tiedä sit. Viihdyn siä joka puolella
 
hohhoijakkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Tilanne on nyt se, että oon menos yksin viihteelle ja hei onhan tää mälsää yksin alotella!!! Olkaas nyt kivoja ja pitäkää mulle vähä alottelu seuraa...
Täs vedän vähä sipsii ja dippii ja mietin joko pian korkkais ekan?
Mä meinasin eilen lähteä ja yksin. Korkkaan pian ja katson innostuisiko tänään, yksin.
 

Yhteistyössä