olkaa iloisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulpulummukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ulpulummukka

Jäsen
01.07.2007
449
0
16
Etelä-Pohjanmaa
lapsistanne, vaikkakin nuorena olette ne saaneet!

Itse olisin jo 18-vuotiaana halunnut lapsen mieheni kanssa ja päätettiinkin ehkäisy jättää pois. Nyt eilen tuli tasan seitsemäs kesä täyteen siitä päätöksestä, eikä lasta ole vieläkään. Hoidoissa olemme olleet jo kauan ja välillä kyllä olen katkerakin siitä että alaikäiset saavat lapsia.
En nyt siis halua loukata, tämä voi vain valaista teitä alle 20vee, jos joku itseänne kymmenen vuotta vanhempi alkaa arvostelemaan. Voi olla kyseessä ihan vain katkeruutta omasta lapsettomuudestaan.

Eli olkaa onnellisia lapsistanne ja hoitakaa heidät hyvin, kaikilla ei nimittäin sitä mahdollisuutta ole.

Ja mielestäni 20 vuotias, vaikka nuori onkin, on oikeuttu tulla kutsutuksi äidiksi. Ei nuoreksi äidiksi tai teini äidiksi.

vielä 80-luvulla 21-vuotias äiti oli normaali-ilmiö.

:hug: ja paljon onnea teidän yritykselle, toivotaan että tärppää!!

Erittäin onnellinen oon lapsestani (vaikka on toki huonojakin päiviä ), ja joskus miettinyt juuri sitä että ihanaa tietää näin nuorena että voi ylipäätään saada lapsia. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä jääkö se ensimmäinen ainoaksi.

täällä toivotaan teille tärppiä!! :hug:
tulin iloisena yllätyksenä raskaaksi,täytin juuri 20.ensin tietenkin pelotti tuleva mutta päivääkään en ole katunut.abortti ei käynyt edes mielessä.
La:kin rupeaa olemaan käsillä kohta puoliin :D
tsemppiä vielä,ja toivotaan parasta!

Ulpulummukka :hug: Ensinnäkin, todella paljon voimia ja uskoa tulevaisuuteen, varmasti teillekkin vielä Luoja suo pikkuisen. Toisilla siihen vain menee harmillisen kauan, ennenkuin se pieni alkaa itämään, ja toisilla se käy melkein liiankin helposti. Kaikkea hyvää sulle ja miehellesi :heart:

Yhteistyössä